Hoppa till innehåll

Dave37's Frågetråd


Rekommendera inlägg

Vad tycker du om mej??? Long version

TeglarN^. Under tiden i KG var du en av de aktivaste, men du var inte riktigt med i de allmänna tjôten (ja, tjöt i bestämd form är nu ett ord) i msn och skype, eller åtminstone inte lika mycket som vi andra, i alla fall så vitt jag uppfattade det. Jag uppfattade det som om du var framför allt Antons och Gabbes kompis, snarare än Denis. Men vad jag minns så var det framför allt ni tre/fyra som hängde ihop och spelade spel tillsammans. Som jag ser det så var du kanske den som var närmast i att vara i den "innersta"/aktivaste kretsen i KG utan att riktigt vara det, och ingen skam med det, absolut inte.

 

När jag började lägga märke till dig så fick jag uppfattningen av att du gillade spam. Inte att jag tror du tyckte spam var en grejj att trolla och förstöra med, utan att du helt enkelt gillade den typen av internetkultur, t.ex. youtube poop och skumma Gmod klipp, som det när du har en katt på ett vapen och sjunger nått om garkan. ;)

 

Till stor del på grund av det har vi nog aldrig blivit lika nära vänner som jag jag blivit med t.ex. Anton och Gabbe, då jag, även om jag ser charmen i youtube-poop, inte alls tycker det är kul eller underhållande. Och jag har fått känslan av att det var ett väldigt starkt karaktärsdrag hos dig under den tiden.

 

Nu verkar du ha lugnat ner dig lite på den fronten och du visar en mer "normal" sida av dig själv om man säger så. Antagligen pga av du blir äldre och får lite andra intressen eller mognar eller ja, whatever, tiden är ett mått av förändring. Du verkar för övrigt trivas i IMBA och det lutar ju en hel del åt ditt håll, så det förstår jag. Ska man säga något negativt känns det som att du är lite väl mycket av en springpojke stundtals åt Deni. Säger man något tar det inte lång tid innan han vet om det, och även om jag inte hindrar dig från att prata med vem som helst om vad som helst, så känns det som ett lite udda beteende att "skvallra" bara för att (även om jag vet att även Gabbe och Anton gör det rätt friskt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Om du hade varit tvungen att välja en person här inne att överleva jordens undergång med, vem skulle det vara? (OBS, personen måste vara under 16 år.)

Uhm... Inte jättegenomtänkt men Loopen eller Juicelol kanske. Definitivt inte Layton. ;)

 

Nämn två grejer du tror jag gör på fritiden.

Blö.... uhm... jag vet faktiskt inte... Spelar dator och räknar matte? XD

 

är du bra på minecraft????

 

mvh draghguggwhor

Numera kan jag väl erkänna att jag är lite efter på 1.3 och 1.4 eftersom jag typ inte har spelat dem patcherna då jag bara spelar technicpack numera och det är för 1.2.5. Men annars är jag leet pro på Minecraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...