Hoppa till innehåll

Dave37's Frågetråd


Rekommendera inlägg

Varför är du så cool? :)

Det ligger väl i betraktarens ögon så det kan jag inte svara på. Sen är kanske frågan felaktig eftersom den implicerar att jag är cool vilket inte alls är säkert då det är väldigt subjektivt. Samtidigt ser jag ingen poäng egentligen med att svara på "varför" frågor eftersom det i sig implicerar att det skulle finnas ett syfte med (i detta fallet) jag är cool. Jag ser inte värden som "meningsfull" utan snarare som ett ständigt flöda av orsak och verkan. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte spelat men har sett någon timma av Yogscasts gameplay. Det verkade som ett helt ok spel men inget jag var direkt sugen på att spela. Har inget emot "seriefigurstilen" på animationerna med tjocka outlines, om det görs rätt så är det inget som påverkar spelet negativt, och det tycker jag inte det gör i Borderlands heller. Jag har senaste halvåret spelat Portal 2, Skyrim, Dungeon Defenders, Minecraft, LA Noire, The Walking Dead, XCOM, Little Inferno, FTL och Assassin's Creed I & II. Har inte haft tid att spela några fler spel, och då har jag ändå Batman: Arkham City och Fallout 3 som jag köpte i somras som ligger och väntar på mig som jag ser fram emot att spela så fort jag klarat Assasin's Creed III.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä jag tror inte jag har några DLC's... Köpt det som hette "Game of the year Edition". Har faktiskt väldigt liten koll på spelet men jag har hört många som sagt att det var ett av de bästa spelen de spelat. Jag hade en ny dator och pengar att spendera, så jag tänkte varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Favoritfågel?

Utan tvekan Kakpon:

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kakapo

 

En nattaktiv papegoja med en parningssång som kan beskrivas som en långsam bas-sonar. Kakapon är så fet att den inte kan flyga men letar ändå mat upp bland träden. De är nattaktiva för att de gömmer sig för en dagaktiv örn som har varit utdöda i 100 år. Trots allt detta kan de leva i 90 år men man har dokumenterat individer på upp till 120 år. Varför måste alla coola djur vara utrotningshotade? :(

 

http://www.youtube.com/watch?v=7KagOPIWHec

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...