Smile12345 Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Jag vill ha Cydia och jailbreaka med redsn0w. Men jag är rädd för att min mobil återställs av följande anledningar: Alla på Youtube som visar hur man jailbreakar har fabriksinställda mobiler/iPods, blackra1n kräver att man återställer, det stod på någon site på nätet att man återställer mobilen genom att göra som det står i instruktionerna till redsn0w (hålla in home och lås-knapparna samtidigt och sen släppa lås-knappen...) fast det gör man ju inte, och för att någon på Youtube laddade upp en video som visar hur man får redsn0w tryckte på extras och valde en fil vid namn "iphone3_restore eller något liknande. Förlåt ifall ni inte förstår det jag skrivit. OBS! Jag vill altså bara veta om mobilen återstålls om man använder redsn0w. Och om den gör det kan man få Cydia på något annat sätt? Snälla, hjälp mig!!! :cry: :iluvff: ______________________________ Datorer: Windows 7 Home Premium, Windows 7 Enterprise och Windows Vista Business Mobil: Iphone 4S Version: 5.1 (9B179) Modell: MD235KS Redigerat 2 Juni 2012 av Smile12345 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 iphonen återställs ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Iphonen återställs inte när man använder Redsnow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Nej, din IOS enhet kommer inte att återställas när du jailbreakar med programmet RedSn0w. Men om enheten kraschar helt så att man inte ens kan "reboota" den så måste man återställa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.