💬
Logga in
Fuska.se

Dvd Läsare Sönder

6 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tja, köpte mw3 till pc här om dagen och när jag skulle installera det på datorn märkte jag att dvd läsaren var sönder, den har krånglat sen jag byggde datorn, jag kanske låter lite noobig men jag är inte van med pc då jag lirar konsol för det mesta, dom flesta spel jag har på pc är köpt via steam men nu kommer frågan, kan jag ladda ner mw3 och installera utan skiva och sedan skriva in koden?

Går det via steam eller ska jag ladda ner det någon annan stans och sedan skriva in koden?

Tack för snabbt svar, den som svarar får en miljon internet poäng av 10 möjliga :)

Nivå 6 · Fuskare

Såklart du kan ladda ner det, men det är fortfarande olagligt.

Nivå 16 · Legendfuskare

Kolla sladdarna. Båda ändarna i DVD-läsaren och moderkortet. Annars går det genom steam att lägga till ett spel och ange cd-koden för att sedan ladda ner det.

https://support.steampowered.com/kb_article...=5414-TFBN-1352

18 Jul 2012
Nivå 6 · Fuskare

Borde det inte tekniskt sett inte vara olagligt att ladda ner spelets innehåll, om han har en valid

nyckel/serie-kod till spelet?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Eftersom det är ett steam-spel så är det bara att registrera produktnyckeln i Steam och sedan ladda ner (via Steam).

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

Varför skulle det vara olagligt att ladda ner spelet om jag har produkt nyckeln? Jag äger ju spelet om jag har en nyckel?

Btw tack för svaren

Nivå 0 · Nykomling

Kör på mustens variant.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in