↗ till inläggetWow, du tar verkligen åt dig hårt av minsta lilla sak nån säger.Japp tror det ska vara så.
Fjeddo var är det för fel på er snorungar som ska leka ball på internet? Jag söker inte uppmärksamhet och försöker fan inte leka cool för att man fick snutjag då man var yngre. Blir så less på sånna som du, Bara man skriver något så ska man leka cool osv.. Du är nog en liten finnig snorunge med dåligt självförtroende..
Fick Ni Moppe/epa När Ni Fyllde 15?
Jag fick moped när jag var 15!
Nepp. Köpte en moppe för 750 kr halvåret innan och körde. när jag blev femton tog jag kortet, sålde samma moppe för 4k plus en annan moppe, som jag fixade till. Trimmade den och sen sålde jag även den för 4k. Köpte sen två moppar för 3k, sålde dom för 5k. sen tog jag bilkörkort. Det är skitkul att hålla på med mopeder! :) Men nu är jag på min tredje Saab efter jag tog lappen i mars. ;) om man har lite furnuft och rätt inställning förlorar man inte på att köra moppe, snarare en marknad man kan tjäna på om man är listig.
↗ till inläggetHar lätt för att bli pissed off, Det är så jag är ;)Wow, du tar verkligen åt dig hårt av minsta lilla sak nån säger.
Har en röd 940 a-traktor, bilen tillverkad -91. Den blev en färdig traktor i januari detta året, två veckor efter att jag tog AM-kortet
Just köpt en lättviktare, väntar nu bara på att börja med kortet :)
Skippade mopeden då jag inte riktigt hade någon användning
Nja, hade kört cross m.m sen jag var 7-8 år så kände att kursen var onödig. Körde bara på gångvägar till dit jag skulle, sen blev det bilkörkort och så får man även köra moppe med det.
↗ till inläggetJust köpt en lättviktare, väntar nu bara på att börja med kortet :)
Skippade mopeden då jag inte riktigt hade någon användning
125a? Vilken isf?
Fick ingen, men önskade inte det heller. Köpte däremot en moppe 1-2 månader efter :)
↗ till inläggetYamahas YZF R125125a? Vilken isf?
Den äter upp så lite bensin att den passar perfekt för mig som ska lite längre sträckor :)
Hade också 4-taktare(CH Racing) billig i drift och gött ljud (för och vara 125a) med öppet avgassystem.
Dock är dom slöa,Huskvarna eller KTM hade varit roligare men jag orkar inte med 2-takts ljudet.
Vad blir det för mellanhoj då?
↗ till inläggetNär det är 125-250cc så ska de vara ju nästan vara 2 takt, Så skönt ljud! :DHade också 4-taktare(CH Racing) billig i drift och gött ljud (för och vara 125a) med öppet avgassystem.
Dock är dom slöa,Huskvarna eller KTM hade varit roligare men jag orkar inte med 2-takts ljudet.
Vad blir det för mellanhoj då?
För effekten ja,men 4-takt med rensat avgassystem låter alltid bättre än 2-takt. B)
Husaberg 650 med ackrapovic :wub: man får ju fan ståfräs!
Har själv en KTM 625 SMC med öppna GPR slip on,det låter förjävla gött B)
Jag fick ingen när jag fyllde 15, men jag har sommarjobbat hela sommaren och kommer få jobba hela nästa sommar också så att jag har råd att skaffa MC körkort och lektioner när jag fyller 18. Hoppas jag klarar av att inte spendera mina pengar medans jag väntar bara :/
Håll dig!,MC-kort är definitionen på frihet,jag tog 125a när jag fyllde 16 och har snart lagt ner närmare 100 000 all inclusive på mitt MC intrrsse..
Jag ångrar inte en krona :)