Hoppa till innehåll

Löst.


Pluntan
 Dela

Rekommendera inlägg

Grejen är den att jag är 16 och lider av tidig utlösning så kan bli lite klibbigt när det är lite intendent med tjejer men grejen var att efter en fest så sov hon hos mig men jag duschade precis när vi kom hem och sen runt 5 på natten så pulla jag henne, vad ska jag göra, är konstigt nog oroad över detta, kanske är helt omöjligt men fortfarande, jag var lite halv påverkad också men vad jag vet så hade jag aldrig handen i byxxan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja det finns ju en liten chans alltså det går ju inte och förneka, och du har ju inget att säga till om heller sen när hon blir gravid så det är bara att härda ut. Vill du inte bli pappa så får du tänka dig för och inte vara så ansvarslös.

Varför har han inget att säga till om?

Han är väl lika mycket förälder som tjejen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, killen behöver verkligen inte oroa sig. Sperma dör efter en väldigt kort tid utanför kroppen/slidan. Om man får lite på fingrarna är det alltså heldött efter några minuter. Sen kommer det inte in hela vägen heller om du pullar med fingrarna. Man måste oftast tömma säden ganska långt in för att befrukta, alltså inte 3-4 cm in eller vad du nu har varit.

 

Pulla på du, det kan vara ganska roligt så kör på, glöm inte kondom sen bara när det är dax. :)

 

Ps. Dessutom är det helt normalt att det blir lite kladdigt i kalsongerna när man är väldigt kåt, det kallas försats och är ingen utlösning så länge du inte så att säga får din orgasm, det märker du och är inget som bara "läcker" ut. Om det bara är genomskinligt innehåller det inga spermier ens.

 

Jag får också försats när jag är kåt, det tror jag de flesta får, det gör ju bara att det glider bättre (ifall man inte har kondom då förstås), och hjälper snarare än stjälper om du vill ha bra sex. Det är inget fel utan snarare något bra.

 

Vet inte om du är ett troll men annars kanske någon annan hittar detta och kan läsa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, killen behöver verkligen inte oroa sig. Sperma dör efter en väldigt kort tid utanför kroppen/slidan. Om man får lite på fingrarna är det alltså heldött efter några minuter. Sen kommer det inte in hela vägen heller om du pullar med fingrarna. Man måste oftast tömma säden ganska långt in för att befrukta, alltså inte 3-4 cm in eller vad du nu har varit.

 

Pulla på du, det kan vara ganska roligt så kör på, glöm inte kondom sen bara när det är dax. :)

 

Ps. Dessutom är det helt normalt att det blir lite kladdigt i kalsongerna när man är väldigt kåt, det kallas försats och är ingen utlösning så länge du inte så att säga får din orgasm, det märker du och är inget som bara "läcker" ut. Om det bara är genomskinligt innehåller det inga spermier ens.

 

Jag får också försats när jag är kåt, det tror jag de flesta får, det gör ju bara att det glider bättre (ifall man inte har kondom då förstås), och hjälper snarare än stjälper om du vill ha bra sex. Det är inget fel utan snarare något bra.

 

Vet inte om du är ett troll men annars kanske någon annan hittar detta och kan läsa. :)

Mycket bra läsning! Så med försats kan jag göra eget glidmedel? Perfekt för min kurs i företagande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...