Hoppa till innehåll

Högskoleprovet


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skrev det med! Mattedelarna var lite osäkert, som väntat, men de verbala delarna var inga problem alls. Kändes jävligt bra, speciellt med tanke på att jag skrev det för första gången och dessutom helt oförberedd. Orkade inte kolla svaren, väntar på resultatet istället. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker jag borde fixat fler på kvantitativa, haha gjorde några dumma misstag som att inte läsa ordet "olika" eller inte titta på skalan på diagrammet :P

Aa, men sånt får man räkna med när man gör så många uppgifter på så lite tid. Sist glömde jag att fylla i svaren till de två sista uppgifterna på svarspappret.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På grund av hur högskoleprovet ser ut nu efter ändringen så spelar det inte så stor roll. Man får ju separata normerade poäng på de två delarna och sen tar man medelvärde. Det jag fick borde räcka gott o väl till 2,0 på mattedelen. O andra sidan innebär detta att resultat nära max-poäng på matten "bara" är 2,0 och kan då inte kompensera för resultatet på verbala delen på samma sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömde själv att gratulera till ett riktigt bra resultat! Grattis, bra jobbat! :D

Minns att jag frågade en gång förut, men jag gör det nu igen. Har du några planer på vad du tänker läsa vidare till? om du möjligtvis inte redan studerar och bara gjorde provet för skojs skull :)

Redigerat av Lander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...