Hoppa till innehåll

Julkalendertråden 2012


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom det fanns en liknande tråd förra året tänkte jag det vore bra med en tråd för fuskas julkalender i år med.

Det gäller alltså denna julkalender: http://www.fuska.se/julkalender/

 

Här är det alltså tänkt att vi kan diskutera fuskas julkalender och kanske visa glädje när vi fått något riktigt bra i en lucka, eller skriva av oss om det känns som vi är otursföljda som inte fått något vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag börjar fan fundera på om du inte är betald av admin för att göra reklam för honom och sidans funktioner... Du dyker bara upp i samband med något som admin har gjort och du tar alltid hans sida.

 

Jag har inte köpt kalendern, helt meningslöst.

Jag är inte så ofta på fuska, och när jag väl är på fuska brukar det mest vara i gruppforumen. Men nu när något som julkalendern dyker upp kanske det kan bli något intressant att diskutera i vanliga forumen också, då det verkar som många brukar köpa fuskas julkalender. :)

'

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en stolt ägare av årets kalender! I första luckan fick jag det antika föremålet FuskaVIP och kan därav ha en fin bild i min signatur. Jag ser fram emot vad som döljer sig bakom framtida luckor. Jag önskar att denna tråden inte blir som förra året där alla bara gick in varje dag och skrev vad de fick för någon liten grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...