Hoppa till innehåll

Kritisera Min Nya Och Kära Hemsida ?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Märks tydligt att det är en nybörjare som gjort designen. Att ha mörk bakgrund och sedan helt vita boxar fungerar inte så bra ihop. Jag skulle behålla headern och bakgrunden och göra om resten. Ändra även länkfärgerna då det ser otroligt fult ut att använda standard. Din footer är även aningen för liten på höjden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det du som gjort moddsen?

Ja.

Märks tydligt att det är en nybörjare som gjort designen. Att ha mörk bakgrund och sedan helt vita boxar fungerar inte så bra ihop. Jag skulle behålla headern och bakgrunden och göra om resten. Ändra även länkfärgerna då det ser otroligt fult ut att använda standard. Din footer är även aningen för liten på höjden.
Jag använde Adobe Muse, för att jag är ganska trött på att sitta och koda i en hel dag och ändå tycker folk det är skit.

 

+ Jag har ju inte precis gått högskola på att göra hemsidor. Jag är själv lärd. (Menar då inte den här sidan utan andra)

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din sida ser helt okej ut. Lägg gärna till lite radavstånd på texten och gör menytexterna lite mörkare när man inte har muspekaren över dem. Footer-delen kan du gärna lägga in lite mer padding på. Den blåa länkfärgen som dyker upp i själva innehållet ser inte tilltalande ut med tanke på de konstant mörkorienterade färgerna på resten av sidan.

 

+ Jag har ju inte precis gått högskola på att göra hemsidor. Jag är själv lärd. (Menar då inte den här sidan utan andra)

 

Var inte orolig. Så länge du håller fast vid ditt intresse och konstant fortsätter bygga sidor samt tar till dig idéer så kommer du bli bättre och bättre för varje gång, så länge du inte bli deprimerad för att folk tycker A och B. Vad tycker du själv? En stor majoritet av dom på högskolan kan inte jämföra sig med självlärda förövrigt.

 

Man blir inte geni sådär huxflux. Har sett många inklusive mig själv som börjat från noll, gjort sämre saker än vad du gör nu och som malat på i flera år för att senare medverka i grymma projekt.

Redigerat av Njugen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja.

 

Jag använde Adobe Muse, för att jag är ganska trött på att sitta och koda i en hel dag och ändå tycker folk det är skit.

 

+ Jag har ju inte precis gått högskola på att göra hemsidor. Jag är själv lärd. (Menar då inte den här sidan utan andra)

Jag har inte heller gått på högskola, inte ens gymnasie och jag sitter flertal dagar och skriver kod från scratch. Tycker det är bättre att faktiskt skriva koden själv istället för att låta ett program göra det även om det tar längre tid.

Jag har gjort flertal designer och har fått mer negativt än positivt men då lär jag mig vad som är 90-tal eller bara helt enkelt uselt. Ofc är ju inte tanken att du ska göra som en person säger, gör lite utav det varje person säger för att få det att "funka" för alla, just nu så skulle jag inte säga att sidan "funkar" för mig.

 

Man blir inte geni sådär huxflux. Har sett många inklusive mig själv som börjat från noll, gjort sämre saker än vad du gör nu och som malat på i flera år för att senare medverka i grymma projekt.
*host* *host* :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...