Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon feedback på nyheterna på första sidan?

 

Är det rätt form av nyheter tycker ni?

 

Är det presenterat på ett bra sätt? Personligen har jag funderat på att försöka separera på nyheterna lite mer, de som kommer i följd. Nu blir det kanske lite rörigt med många bilder nära inpå varandra?

 

Vad tycker ni om sidan man får upp när man klickar på en nyhet?

 

Några övriga förbättringar eller förändringar kring nyheterna och dess upplägg?

Mja de olika rubrikerna ser lite grann ut som underrubriker i en större artikel, försök gör något åt det, bättre seperation eller större/tydligare titel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[rulla=red]Tyvärr admin jag får inte alla BB-Code script att fungera. [/rulla]
Käraste Admin kan du kolla upp det? måste man skriva Option?

 

[blinka] Blinka går inte D:[/blinka]

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[rulla=red]Tyvärr admin jag får inte alla BB-Code script att fungera. [/rulla]

Käraste Admin kan du kolla upp det? måste man skriva Option?

 

[blink] Blinka går inte D:[/blink]

Är det inte [blinka]"blinka"[/blinka] på fuska? Själv ser jag inga problem med att ha kvar de BB-codes som finns. Det finns ju regler om att inte använda dem om det inte passar, så ser ingen anledning till att ta bort dem. Bara för att du admin eller någon annan specifik person inte kan komma på ett vettigt användningsområde för det betyder det inte att det inte finns.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då ska vi se om vi kan få ett nytt skal till forumet kommande vecka som följer Fuskas design lite mer. Som tidigare sagt så kommer det nuvarande skalet att behållas som ett extra skal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då ska vi se om vi kan få ett nytt skal till forumet kommande vecka som följer Fuskas design lite mer. Som tidigare sagt så kommer det nuvarande skalet att behållas som ett extra skal.

 

Gör bara inga JÄTTE ändringar! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då ska vi se om vi kan få ett nytt skal till forumet kommande vecka som följer Fuskas design lite mer. Som tidigare sagt så kommer det nuvarande skalet att behållas som ett extra skal.

OFF-TOPIC: Om du lägger en CSS fil försäg så skulle jag kunna ändra riktigt mycket i kommande TEMA. Men Som nu är CSS scriptet inbäddat i HTML-filen och då blir det lite svårare.

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OFF-TOPIC: Om du lägger en CSS fil försäg så skulle jag kunna ändra riktigt mycket i kommande TEMA. Men Som nu är CSS scriptet inbäddat i HTML-filen och då blir det lite svårare.

Använd jQuery.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade också föredragit en fil, men IPB envisas med att bädda in, varför vet jag inte. Har iaf undersökt det och inte hittat någon enkel och bra lösning. Men finns ju olika sett att läsa av det som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...