Hoppa till innehåll

Lägga Över Filmer


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Börjar bli så jävla trött på iTunes för det är nog det sämsta programmet någonsin. Blir så sjukt förbannad. Allt jag vill göra är att lägga in en jävla film till min iPhone 4s men det går inte! Ingenting händer! Någon som vet hur man gör? Och be mig inte kolla YouTube efter tut's. Försökt med det sen ja fick min iPhone!!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är ganska krångligt med det för första gången. Det är lika lätt som att ladda in musik.



Steg 1:
Uppdatera till nyaste ITunes om det behövs. ( kan ta en liten stund att Installera ).



Steg 2:
Starta Itunes och gå till Musik saken som jag ringat in på bilden.

 

Steg 3:

Tryck där och då visas:


Filmer osv.. då väljer du alternativet "Filmer".

Steg 4:
Du kommer hit.

Då drar du filmen du vill ha dit. Obs' det måste vara vid formaten: MPEG-4 & Mp4 Filmen ska vara i. Annars händer det inget när man drar videon dit.

Steg 5:

Tryck där där jag har ringat in på bilden. Så du kan se information om din Apple enhet.
 

Steg 6: 

Tryck på "Synkronisera" längst ned i högra hörnet.

Så laddar den in videon i enheten. Sen är det klart gå in på videor och titta på videon du la in.


// Hoppas denna guide hjälper.

Redigerat av Nimrood
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

Jag kan rekommendera FileExplorer som jag kör med på iPaden. Då räcker det att man delar ut en mapp på sin dator så kan man via programmet ladda ner sakerna från mappen via Wifi alternativt streama de. Sjukt smidigt och man slipper iTunes helt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan rekommendera FileExplorer som jag kör med på iPaden. Då räcker det att man delar ut en mapp på sin dator så kan man via programmet ladda ner sakerna från mappen via Wifi alternativt streama de. Sjukt smidigt och man slipper iTunes helt.

Jag tycker Nimrood har gjort sig förtjänt av klister.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...