Epixa Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Har barndoms minnen från det härliga spelet och jag spelar det fortfarande. Såg på cdon att man kunde köpa Age of empires 1 och 2 med expansionerna och såg att det bara kostade 59 kr så vem köper det inte då liksom. Såg nu med när brorsan va hoss mig så sa han att det kommit någon sorts till expansion till 2an (2012), eftersom age of empires är mitt favorit strategi spel så kunde jag inte låta bli att ladda ner det. (det är gratis) Anledningen med att jag skapade denna tråd är för att det skulle vara roligt att köra det med någon online och för att jag älskar spelserien. //utom sista Online skiten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAFT Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Vi kör i helgen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Det ska väl komma en HD-version på Steam i april? Ska kanske köpa det för att köra med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Det ska väl komma en HD-version på Steam i april? Ska kanske köpa det för att köra med en kompis.Det är lätt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Man saknar den typen av spel =) Känns som det alltid skall vara så flashigt nu för tiden när det kommer nya spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 (redigerat) Själv föredrar jag Empire Earth som enligt mig är en bättre version av AoE. Lite bättre grafik så inte allt ser så grynigt ut och MYCKET fler tidsåldrar, tror det är 18 st i gold edition. Från förhistorisk tid och långt in i framtiden. Men jag håller med dig, den typen av spel är najs. Blev lite sugen på att spela Empire Earth nu. :) Fast jag har ju typ 12 Total war spel som jag aldrig spelat... kanske ska ta dem först i så fall. :) Redigerat 21 Mars 2013 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2013 Asge of Empires är fantastiskt! Kommer lätt köpa den nya versionen :D 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.