Hoppa till innehåll

Hur Håller Du Ditt Rum Svalt?


V0LFI
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena alla fuskare igen!

 

Jag undrar hur håller ni era rum svala/kalla!? jag själv håller på och smälter här inne! Har öppet fönster med parsiener + fläkt ! dock vet jag inte vart jag skall ställa den för att få bästa effekten!

 

Jag hoppas ni har några tips på hur ni håller era rum kalla nu när svenska sommaren har slagit till!

 

// tack !!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öppnar fönstret men nu för tiden kommer det ju in mygg och det är nästan varmare ute än inne och blåser inte in mycket kall luft.

Om jag är varm om händerna så lägger lag dem på min dator som har rätt bra kylsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De varmaste jag har haft är 45 eller en aning högre. Sjukt hur varmt det blir när solen ligger på och friterar mitt rum genom fönstret.

 

 

Har rullat ner gradinen och satt upp en filt, så att så mycket ljus ska blockas som möljligt. Det hjälper väl en aning. Men det är ju mysigt när det är 35 grader inomhus

svart filt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well.. Nu här jag bor är iallafall sommaren slut.. Regn o moln hela dagarna!

Mja det är fotfarande varmt dock. Är datorn på blir det rätt varmt i åtminstone mitt rum iaf. Men nu kan man iaf öppna fönstret och det gör skillnad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja det är fotfarande varmt dock. Är datorn på blir det rätt varmt i åtminstone mitt rum iaf. Men nu kan man iaf öppna fönstret och det gör skillnad.

Min dator generar inte så mycket värme.. Men har inte spelat på länge så datorn har ju bara gått på låg varv :)

 

Fast öppet fönster blir det svalt inne i mitt rum men när solen kommer då blir det bastu oavsett..

 

Och jag har förstått varför! solen ligger på mitt fönster ! så det hjälper inte att öppna fönstret, blir bara varmare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...