jo det ser absolut jättebra ut.
Ny Logo I Forumet - Tävling
Tycker det vore snyggare att skippa snedsträcket, men det är ju bara mina tankar.
↗ till inläggetTycker det vore snyggare att skippa snedsträcket, men det är ju bara mina tankar.
Håller med.
Ser att du använder min bild! Kul att ni/ gillade den !!!!
Tänkte på DerpishCats förslag och gjorde denna
↗ till inläggetTänkte på DerpishCats förslag och gjorde denna
skulle vara bättre om i det här fallet forum tar mer eller lika mycket uppmärksamhet som fuska.se
↗ till inläggetskulle vara bättre om i det här fallet forum tar mer eller lika mycket uppmärksamhet som fuska.se
Lägg in ett / och gör forum lika stort med samma layers
↗ till inläggetLägg in ett / och gör forum lika stort med samma layers
Får jag fråga vad du menade?
↗ till inläggetTror han menade furrylovers bidrag.Får jag fråga vad du menade?
↗ till inläggetskulle vara bättre om i det här fallet forum tar mer eller lika mycket uppmärksamhet som fuska.se
Forumet är ju dock bara en sub-del av hemsidan och borde inte ha lika mycekt fokus i bilden. Det det blir även jävligt konstigt utan snedsträck om de två texterna är lika stora
↗ till inläggetLägg in ett / och gör forum lika stort med samma layers
Då får de ju inte plats
↗ till inläggetForumet är ju dock bara en sub-del av hemsidan och borde inte ha lika mycekt fokus i bilden. Det det blir även jävligt konstigt utan snedsträck om de två texterna är lika stora
Då får de ju inte plats
Enligt vad jag har inspekterat så finns det inte en kod i hemsidan som beskriver att storleken på logon ska vara exakt.
Den blir den storleken det är när man sparar den.
Och om detta inte stämmer finns det något js script eller css som styr div'en att den inte får vara större en en viss pixel eller procent.
↗ till inläggetEnligt vad jag har inspekterat så finns det inte en kod i hemsidan som beskriver att storleken på logon ska vara exakt.
Den blir den storleken det är när man sparar den.
Och om detta inte stämmer finns det något js script eller css som styr div'en att den inte får vara större en en viss pixel eller procent.
Skulle kunna göra om den fast större, ville bara att den inte askulle ta upp mer plats än den gamla
EDIT
Nytt försök
Använde samma färger som forumet och startsidan använder i sin design den här gången
Du hade möjligtvis inte större på höjden?
http://pausebreak.vacau.com/Upload11/images40063vva.jpg
Den får inte vara bredare än 980px // sökrutan räknas inte med.
Och absolut inte högre. Då trycker den ner hela div (rutan logon är i). Och då blir det som på bilden. Bredden undersökte jag lite till nu om det kan finnas någon kod som säger emot.
Såg inget..Kan vara något annat. Det är så sjukt mycket css koder så det blir rörigt som tusan.
Dock får du inte vara för bred med bilden.
Max höjd 64px annars trycks sidan ner.
Den måste nog vara prick 64.
Lite högre är den nu
Antar att loggan är avsedd för det inofficiella skalet av Epixa? Annars så känns nuvarande logo i forumet bra, men visst kommer det någon suverän så är det möjligt att vi byter. Vore uppskattat om ni då lägger upp logon för sig och samt även inklippt i designen så man ser resultatet.
Varför inte låta medlemmar lägga in sina egna loggor här så kan du ju byta regelbundet? När det kommer in någon så kanske det går att byta mellan de.
Men jag vet inte hur det är med kodning osv :S
↗ till inläggetAntar att loggan är avsedd för det inofficiella skalet av Epixa? Annars så känns nuvarande logo i forumet bra, men visst kommer det någon suverän så är det möjligt att vi byter. Vore uppskattat om ni då lägger upp logon för sig och samt även inklippt i designen så man ser resultatet.
Men jag har ju gjort det din jävla pajas
↗ till inläggetMen jag har ju gjort det din jävla pajas
Ta det de lilla lugna här nu.
↗ till inläggetVarför inte låta medlemmar lägga in sina egna loggor här så kan du ju byta regelbundet? När det kommer in någon så kanske det går att byta mellan de.
Men jag vet inte hur det är med kodning osv :S
Låter inte som något att hänga i granen. Men bra förslag.
Men dock hur man gör det de är en annan femma.
Får hänvisa det till det inofficiella skal-projektet här på Fuska.se. Det kommer komma ett nytt skal om ett tag, då kommer det att ha Fuskas vanliga logga.
↗ till inläggetFår hänvisa det till det inofficiella skal-projektet här på Fuska.se. Det kommer komma ett nytt skal om ett tag, då kommer det att ha Fuskas vanliga logga.
Jo men kommer det fortfarande vara CSS i HTML filen eller CSS i egen fil? För på fuskas huvudsida ärdet en enskild css fil. Men inte på forumet.