Hoppa till innehåll

Xbox One Försenas I Sverige Till 2014


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

http://f.cwcdn.eu/files/news/2013/1376546696-216491699.jpg
 
Det har funnits rykten om att Xbox One i vissa länder skulle kunna få en senare lansering och nu har dessa dessvärre blivit sanning. Sverige kommer få vänta tillsammans med länder som Norge, Danmark m.fl. till så snart som är möjligt under 2014.

Som kompensation för de som har förbokat så kommer ett spel att skickas med.

Källa:
http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-markets


---
 
Vad tror ni om detta? Kommer Playstation 4 att få ett större försprång? Xbox One har ju kantats av mycket negativt där Microsoft har fått ändra sig flera gånger tidigare. Kanske kommer de ändra sig även kring detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför vill någon ens ha xbox 1? Den är ju värsta HAL 9000-1984-grejjen.. Om det inte var illa som det är med vad microsoft kan göra med informationen så kan man ju lägga till det som har kommit till känna angående t.ex. NSA, x-keyscore och det som drabbat Lavabit.

Redigerat av Dave37
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför vill någon ens ha xbox 1? Den är ju värsta HAL 9000-1984-grejjen.. Om det inte var illa som det är med vad microsoft kan göra med informationen så kan man ju lägga till det som har kommit till känna angående t.ex. NSA, x-keyscore och det som drabbat Lavabit.

Vad jag vet så har de tagit bort kinect-kravet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

det är så himla skönt att xbox one försenas kommer inte köpa skräpet ändå. För vad jag har hört så ska du inte Kunna ta dina xbox one spel till din kompis xbox one och spela dom på den. Nej Pc och 360 för min del

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns det bra att det är lätt att muta dig?

Har alla halo spel har tillochmed dubbletter av några. Det är synd att det kommer en ny konsoll för då måste jag köpa den med.

finns det ingen emulator då? :)

Tar nog förmycket på datorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Varför är det så skönt att den försenas om du ändå inte ska köpa den?

för att vad jag har hört så ska du inte kunna ta med dig dina xbox one spel hem till din kompis och spela det på hans / hennes xbox one Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...