Det åker runt massa sånna där man skär sig på å i mitten står en bombgubbe. I det andra rummet åker det runt två sånna man får energi av då man dödar. Man ser två pelare som man skulle vilja skuta på så att dörren öppnar sig men det går inte eftersom det är galler i mellan:*(
Ganons Slott
Fösrt ska du ta alla silver rupees, sedan så ska du gå in i rummet som öppnar sig, sedan så ska du bomba Shock-switchen som är längst bort med en Bombchu för att öppna porten.
Gå igenom porten, sedan så ska du slå på den andra switchen. Sedan så ska du gå in i ljuset och reflektera ljus på alla sol-switcharna, men var på din vakt, om du tar fel så kommer det en wallmaster och försöker ta dig. resten tror jag du fattar
men ÅÅÅÅ jag har ju inga fler sånna:*( kan man köpa det ngn stans??
Man kan köpa det som liten på market, gå runt lite och in på hörnorna
Obs! Måste vara på natten.
Du kan ju testa med att kasta en vanlig bomb, annars.
Ja, som liten i market som stor(dyrare för 200)i öknen(INTE Desert Colousus).
1 Sekund efter... Hehe...
Jag vill bara säga till dig, Da lina, att Ganondorf är aslätt!
Han dör av typ 4 ljuspilar... Du ska slå tillbaka hans bollar med ditt svärd, sedan när han blir träffad av sin egen, så ska du skjuta en ljuspil och fort slå med helst Biggorns sword. När han börjar bli skadad så börjar han göra större bollar, skjut på honom med en ljuspil innan han hinner ladda klart.
jag fattar inte ritkigt gaonodorf....han stampar ju i marken å då dör jag:*(
Ganondorf: Först av allt ska du springa till hörnet av rummet så att han inte dödar dig. Sen börjar har skjuta bollar mot dig som du ska slå tillbaka med svärdet (som i forest templet). När han blir träffad ska du skjuta en ljuspil på honom så han ramlar ner till marken. Då ska du hoppa (eller använda glidstövlarna)till hans plattform och slå på han med svärdet. Sen när han reser sig ska du hoppa tillbaka. Upprepa!
okej...det skall jag pröva efter jag städat klart i lyan:P
f*n nu tog min energi slut då jag va på han å jag har redan använt alla tunnor där nere....kan man inte döda han på ngt annat sätt?? (Träffat han fyra gånger med ljuspilarna)
Du kan stå på samma plattform som han då blir han träffad lättare (men det blir du också) och Kanji det brukar gå med 3 slagomgångar och inte 4.
Tydligen fler än fyra eftersom jag träffat han fyra ggr nu:*(
Om du står på samma plattform som han träffar du han lättare och det går med bara tre slagomgångar (om du ger han alt vad du har) när du slår han med Biggoron Sword.
Efter han har fallit till marken när du har träffat honom med en ljuspil så ska du hoppa över till hans sida och hugga honom med ett svärd!
men herregud tar detta aldrig slut! Va skall jag göra nu då?? När Ganon attakerar mig å jag inte har ngt svärd???
ställ dig vid en mörk platta vid hörnet...de kommer inte att ramla ner!
skall jag bara stå där??
Rula under han och ta fram megaton hammer och slå han på svansen efter några gånger kommer elden att gå bort spring och ta Master Sword gör nu samma sak med Master sword men den här gången tar det både längre tid och det är svårare när han faller ihop så hjälper Zelda och the six sages dig sen är det din tur att gen all stryk du kan på hans huvud med Master sword sen luta dig tillbaka och se slutet.men herregud tar detta aldrig slut! Va skall jag göra nu då?? När Ganon attakerar mig å jag inte har ngt svärd???
PS.det går inte att sparaDS.
När Ganon kommer kutande emot dig ska du rulla under hans små ben och nita hans svans när han har fallit u hop ska du hämta master sword.När du har hämtat master sword rulla under benen och nita hans svans.
Master_Link:Förlåt.Jag skrev vist sama sak som du någon sekund efter dig när jag inte kunde kolla.
Det gör inget du skrev ialafal inte exakt samma sak.När Ganon kommer kutande emot dig ska du rulla under hans små ben och nita hans svans när han har fallit u hop ska du hämta master sword.När du har hämtat master sword rulla under benen och nita hans svans.
Master_Link:Förlåt.Jag skrev vist sama sak som du någon sekund efter dig när jag inte kunde kolla.