Hoppa till innehåll

Pinsamma Händelser


Gäst Jesper93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Jesper93

Berätta en av dina pinsammaste händelser i hela ditt liv!

 

Jag börjar en pinsam sak hände mig idag. Spelade bowling med en kompis och när det är min tur att slå råkar jag kasta klotet så det hamnar på någon annans bana och tror ni inte jag slår strike fast på fel bana.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och min flickvän hade lite kul, då kommer pappa hem och ringer på dörrklockan eftersom att han inte hade någon nyckel. Jag skyndar mig men ganska snabbt tar han upp nyckeln och öppnar dörren själv istället. Han kommer då in i hallen som är precis utanför mitt rum och ropar hallå. Min flickvän är fortfarande halvnaken så vi är ju livrädda att han skulle öppna dörren. Som tur var öppnade han aldrig min dörr, istället frågade han varför jag inte öppnade och jag svarade att jag inte hade hört. Jag tror att han fattade rätt hårt vad vi gjorde haha.

 

hmm skrev lite konstigt..

 

Då när det är min tur så ser jag att det bara är kort kassa, hade då stått där redan i 10min :S

Vad var problemet? Skulle du köpa något som var för långt, eller vad? *Dåligt försök till att vara rolig hehe*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och min flickvän hade lite kul, då kommer pappa hem och ringer på dörrklockan eftersom att han inte hade någon nyckel. Jag skyndar mig men ganska snabbt tar han upp nyckeln och öppnar dörren själv istället. Han kommer då in i hallen som är precis utanför mitt rum och ropar hallå. Min flickvän är fortfarande halvnaken så vi är ju livrädda att han skulle öppna dörren. Som tur var öppnade han aldrig min dörr, istället frågade han varför jag inte öppnade och jag svarade att jag inte hade hört. Jag tror att han fattade rätt hårt vad vi gjorde haha.

 

 

Vad var problemet? Skulle du köpa något som var för långt, eller vad? *Dåligt försök till att vara rolig hehe*

konto kort . kredit kort. inga kontanter... Jag hade bara kontanter... 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Nu börjar det spåra ut igen. Ni ska skriva eran pinsammaste händelse och dela med den så andra kan läsa och kanske få sig ett skratt eller 2 så skärp er eller så blir tråden låst.

 

Åter till topic

 

En pinsam händelse hände mig i skolan för ett tag sen skulle precis gå ner och hämta mina saker och åka hem när jag snubblade i trappan och ut kommer en kompis och hans flickvän och stirrar på mig pinsamt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...