Inget tror jag men H4xx0R betyder hacker på 1337 språket
Namn
Vadå 1337 språk???Inget tror jag men H4xx0R betyder hacker på 1337 språket
L33t?...
1337, alltså ELIT, eller?L33t?...
Kakanrott härstamma från "Kakarott" ifrån dragonball
Ne det är väl LEET eller?(Funky Kong @ 15/06-2004 18:12:58)L33t?...
1337, alltså ELIT, eller?
Allra först var det Moosh, från Zelda Oracle of Ages/Seasons ca ett år, kanske ett och ett halvt, minns inte...
sen blev det Wump, ett monster i det tydligen ganska okända spelet Azure Dreams till GBC, och nu är det väl ganska lätt att räkna ut att jag gillar chihuahuor... :P
max..och mitt favvo nummer e 99
Ville är mitt namn. 10 är mitt lyckonummer. Altså ville10
Tog litet v för att det går snabbare att skriva :visslar:
Det är klart men om du läser LEET, Utalar det stavligt får du ELIT, testa själv ;)(H4xx0R @ 15/06-2004 17:29:16)(Funky Kong @ 15/06-2004 18:12:58)L33t?...
1337, alltså ELIT, eller?
Ne det är väl LEET eller?
Från bionicle.... när jag gillade det.... behöver poäng så jag kan byta till Elrond.....
Och Elrond kommer från ?!Från bionicle.... när jag gillade det.... behöver poäng så jag kan byta till Elrond.....
Har säkert redan svarat i denna tråd men jag skriver igen :)
Tänkte på Rowan Atkinson och Eowyn från Sagan Om Ringen. Hoppas någon förstår...
Sagan om ringen mm... Grundaren av vattnadal, va?(Fox^ @ 16/06-2004 16:00:00)Från bionicle.... när jag gillade det.... behöver poäng så jag kan byta till Elrond.....
Och Elrond kommer från ?!
Byt inte, Takanuva... Deet är ett bra namn och det är nog kul att gör avatars till det.
Han är kung över vattnadal. Han skapade inte det.(Kanji @ 16/06-2004 17:50:12)(Fox^ @ 16/06-2004 16:00:00)Från bionicle.... när jag gillade det.... behöver poäng så jag kan byta till Elrond.....
Och Elrond kommer från ?!
Sagan om ringen mm... Grundaren av vattnadal, va?
Byt inte, Takanuva... Deet är ett bra namn och det är nog kul att gör avatars till det.
asura dreams är till ps jusen blev det Wump, ett monster i det tydligen ganska okända spelet Azure Dreams till GBC
ja vad kan man säga om mitt namn utom att jag gillar knux och knuckels var upptaget
jag fick mitt från gfx kort:P
Din onda typ, jag tänkte byta till Geforce FX och hette G-force innan och hade föreslagit det tidigare...du är ond...
Jag hette Zeus frånbörjan för att jag kande mig som en gud!!! :bah: :P :visslar:
Sen Djurgården för de ÄGER!!! :lol:
Sen TranceMaster från min kompis som brukar heta det, men nu har han bytt.
Och för att han har gjort att jag börjat gilla Trance och nu har jag ca 2000 låtar(menar det)!!! :cool:
från det kända filmbolaget troma!deras bästa film.den dom är mäst stolt och känd över.the toxic avenger.