Hoppa till innehåll

Fredagstråden!


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Idag började jag min dag genom att dra en lina samtidigt som jag borstade tänderna för att hålla hygienen på topp. Efter det tog jag cykeln till skolan för att spela innebandy hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag kollat på ishockey och sovit en stund. Imorgon blir det till att onanera utav bara helvete och spela lite CS.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag började jag min dag genom att dra en lina samtidigt som jag borstade tänderna för att hålla hygienen på topp. Efter det tog jag cykeln till skolan för att spela innebandy hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag kollat på ishockey och sovit en stund. Imorgon blir det till att onanera utav bara helvete och spela lite CS.

 

Är inte du 12 eller något?  När jag var i din ålder var jag ingen jävla legend än utan jag hatade porr. 

 

Lyssna på farbror StarWarsBoy nu unge pojke. 

Redigerat av MrKenway97
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då var det fredag och nyhetsbrevet för Fuska.se är utskickat. Innehåller lite information om nya Fuska med :)

 

Själv lyssnar jag nu vidare på RadioSeven och fortsätter att jobba med nya sajten, för även om lanseringen är satt så finns det mycket kvar att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...