💬
Logga in
Fuska.se

Fredagstråden!

78 svar · startad

Har blivit förkyld så blir nog inget actionfyllt denna fredag.

↗ till inlägget

Har blivit förkyld så blir nog inget actionfyllt denna fredag.

Samma här. Känns som om jag ska spy upp mina egna inälvor och svimma när som helst, känns så i princip varje morgon.

Blir väl att kolla på tv-serier och spela ikväll. En polare ska kanske komma över.

ImbazFührer

Vart ledig idag, så hela dagen har spenderats med lössnus, långporr och kebab.

Imorrn händer det saker däremot!

↗ till inlägget

Vart ledig idag, så hela dagen har spenderats med lössnus, långporr och kebab.

Imorrn händer det saker däremot!

Du förtjänar inte att snusa. Börja med spice istället.

ImbazFührer

wtf no

Idag började jag min dag genom att dra en lina samtidigt som jag borstade tänderna för att hålla hygienen på topp. Efter det tog jag cykeln till skolan för att spela innebandy hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag kollat på ishockey och sovit en stund. Imorgon blir det till att onanera utav bara helvete och spela lite CS.

Draghguggwhor och FubbisRidesOn gillar det här
↗ till inlägget

Idag började jag min dag genom att dra en lina samtidigt som jag borstade tänderna för att hålla hygienen på topp. Efter det tog jag cykeln till skolan för att spela innebandy hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag kollat på ishockey och sovit en stund. Imorgon blir det till att onanera utav bara helvete och spela lite CS.

Är inte du 12 eller något?  När jag var i din ålder var jag ingen jävla legend än utan jag hatade porr. 

Lyssna på farbror StarWarsBoy nu unge pojke. 

Senast ändrad:

Du är fan den största pajasen på fuska.

Draghguggwhor gillar det här

Jag är ingen pajas, jag är en medlem som är mogen för min ålder samt har intelligens som kan mäta sig med en 25 åring. 

Tillskillnad från dig jävla haschtomte. 

Senast ändrad:

knark gillar det här

Hur är det möjligt att jämföra intelligens beroende på ålder?

Draghguggwhor och Proccito gillar det här

För en som levt längre har haft längre tid på sig att lära sig.

Rät basic va? 

Vanlig fredag bortsett från att jag var ledig idag. Så det blev att åka till ikea och köpa lite saker som jag behöver.
Just nu håller jag på att spela lol med en kompis, och skaffa popcorn till en livlig diskussion som börjar ta form på forumet.

22 Nov 2014

Aldrig fattat grejen med LoL, riktigt tråkigt spel. 

knark gillar det här
28 Nov 2014
Bossen Admin
Trådstartare #34

Då var det fredag och nyhetsbrevet för Fuska.se är utskickat. Innehåller lite information om nya Fuska med :)

Själv lyssnar jag nu vidare på RadioSeven och fortsätter att jobba med nya sajten, för även om lanseringen är satt så finns det mycket kvar att göra.

Idag blire väl o lira lite Alpha Sapphire  :lol:

snortar koks

Jag dricker idag, jag klarade mig dock 13 dagar, det är nog för denna gång. :) 

12 Dec 2014
Bossen Admin
Trådstartare #38

Dags att damma av tråden och välkomna denna fredag!

Idag har Fuska fått en jullogga och en hel del annat har blivit gjort bakom kulisserna. Ikväll får det bli någon film känner jag. Kanske i samband med lite thaikäk :)

Har haft huvudvärk från helvetet hela dagen, börjar släppa nu. Blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen. Kanske se en film.

Azaaxin

Vart med polarna o kollat på hobbit, ger den 7/10 några riktigt b tillfällen och 40min krig är sådär^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in