💬
Logga in
Fuska.se

Vika Är Dom Häftigaste Spelen Pågame Cube

30 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag undrar mucket om vade fins för bra spel

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

tex Z:WW, MP, MP4, MP5, Z:CE, MKDD, SSBM, SMS m.m.

1:Pokemon Colosseum

2:Sonic Heroes

24 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

Zelda o ssbm

Zelda ssbm och mgs:the twin snakes

Nivå 7 · Fuskare

varför tycker ni att dom spelen är coola då? han kanske vill veta varför.. jag tycker att Super Smash Brothers Melee är kul iallafall för där är alla nintendogubbar med (dom mest kända) och jag gillar fightingspel. det finns många olika roliga alternativ-spel att köra.. t.ex. att spelarna är små. Man kan köra tre olika st singelplayer modes och man kan köra flera st om ni inte redan vet det :D

Nivå 5 · Fuskare
varför tycker ni att dom spelen är coola då? han kanske vill veta varför.. jag tycker att Super Smash Brothers Melee är kul iallafall för där är alla nintendogubbar med (dom mest kända) och jag gillar fightingspel. det finns många olika roliga alternativ-spel att köra.. t.ex. att spelarna är små. Man kan köra tre olika st singelplayer modes och man kan köra flera st om ni inte redan vet det :D
Håller med...

SSBM det är kul för att man kan köra flera stycken på.

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker super smach broters melee e ett ricktigt bra spel det finns pånga karaktärer o välja på och spelet e ricktigt stort och det finns förstås många mer anledningar :D

Nivå 6 · Fuskare

NGNT !!!! Det är jätteroligt !

Nivå 5 · Fuskare

Metroid Prime!... Det bästa spelet till gamcube!......

Nivå 12 · Mästerfuskare

Har det kommit ut ?
Nivå 6 · Fuskare
(Ruffy @ 24/05-2004 20:59:23)

Har det kommit ut ?

Det e ju bara beställa på www.lik-sang.com . Eller du menar Naruto : Gekto Ninjataysen tsu väl ?
26 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

ja tycker

Zelda: Tww för att de e ett bra äventyrs spel och ROLIGT!

sen Mario Kart: DD!! ett kul racing spel me många av nintendos karaktärer

och SSBM med samma tycke sopm dom andra :D

31 May 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

tex Z:WW, MP, MP4, MP5, Z:CE, MKDD, SSBM, SMS m.m.

hahahahaha... Gud så dumt... Han har ju inte ens GameCube.... Så han ska förstå allt detta?
Nivå 5 · Fuskare

ssbm och ff:cc

Nivå 10 · Veteranfuskare

Alright. Själv så tycker jag att Mario Kart: Double Dash är rätt kul från början.... Och Super Smash Bros Melee är också rätt kul... Men ser mest fram emot Mario Golf: Toadstool Tour, som kommer ut den 18:onde Juni..

3 Jun 2004

jag tycker 1.the legend of Zelda ocarina of time master quest för det är svårare en det valniga spelet.2.ssbm.3.smss.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Alright. Själv så tycker jag att Mario Kart: Double Dash är rätt kul från början.... Och Super Smash Bros Melee är också rätt kul... Men ser mest fram emot Mario Golf: Toadstool Tour, som kommer ut den 18:onde Juni..

Jag glömde visst d3t mest actionfyllda spelet. Det heter "Medal Of Honor Rising Sun".
Nivå 5 · Fuskare
(Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:36:29)

Jag glömde visst d3t mest actionfyllda spelet. Det heter "Medal Of Honor Rising Sun".

Mest actionfyllda spelet?.... Det är ju dåligt....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in