Har du spelat det? Aja, det är det ända skjutspelet som jag har.(Link64 @ 03/06-2004 21:46:06)(Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:36:29)Alright. Själv så tycker jag att Mario Kart: Double Dash är rätt kul från början.... Och Super Smash Bros Melee är också rätt kul... Men ser mest fram emot Mario Golf: Toadstool Tour, som kommer ut den 18:onde Juni..
Jag glömde visst d3t mest actionfyllda spelet. Det heter "Medal Of Honor Rising Sun".
Mest actionfyllda spelet?.... Det är ju dåligt....
Vika Är Dom Häftigaste Spelen Pågame Cube
Ja det har jag och det var verkligen inte roligt....
ok. Har du spelat sammarbete med en kompis? Det är jätteroligt. Multiplayer är väl okej. Men det är inte lika roligt som sammarbete.Ja det har jag och det var verkligen inte roligt....
Nej.... Det har jag inte kört men det slår nog inte samarbetet med en kompis på timesplitters 2....
finns inga roliga till game cub :P
Jo, du. Det gör det ganska lätt. Men alla tycker ju olika. ;)Nej.... Det har jag inte kört men det slår nog inte samarbetet med en kompis på timesplitters 2....
F-Zero GX (har det) asgrov grafik! och kul!
Zelda tww (har det) bra grafik och häftigt. bossarna är ascoola i 3D, även om vissa finns i tidigare zelda-spel.
Timmesplitter 2 (inte ens sett) men nåra har prata om det, ascoolt verka det som.
ssbm
Super Mario Sunshine är också rätt häftigt. Om man gillar äventyr. James Bond: NightFire är också rätt kul.
warioworld tycker jag
FF:CC
Pokemon Colluseum
:gitarr: