admin Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Som ni säkert märkt så är FuskaMynt-forumet borttaget. Kort och gott så försvann det då intresset kring FuskaMynt svalnat något. Det i sig innebär att Allmänt blir den nya platsen för FuskaMynt-trådar i den mån de dyker upp. Vi firar nya Fuska med att de 3 första som skriver i denna tråden får "ändra din titel"-föremålet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Ååh mycket generöst av dig :), btw spännande ny design! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Hejsan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Generöst" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 YES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 (redigerat) Phew.Jag är inte intresserad av det föremålet, så det var tur att jag blev fjärde då!Hoppas fuskamynts forumet kommer tillbaka.Edit: Då Fubbis-jäveln kom innan, kunde jag inte bli fjärde. Därför kommer jag att protestera mot fuska, genom att fortsätta vara medlem. Redigerat 3 December 2014 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Phew.Jag är inte intresserad av det föremålet, så det var tur att jag blev fjärde då!Hoppas fuskamynts forumet kommer tillbaka. Edit: Då Fubbis-jäveln kom innan, kunde jag inte bli fjärde. Därför kommer jag att protestera mot fuska, genom att fortsätta vara medlem.ALLTSÅ FYFAAAAAAANjag ville ju ha skitenfreestuff plz admin<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 December 2014 Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Är inte en av de tre första, men tycker att jag är en såpass gammal stammis att jag förtjänar ett ändå! :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2014 Kommer säkert tillfällen framöver! Grattis till er som var först ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 December 2014 Rapport Dela Skrivet 4 December 2014 Är inte en av de tre första, men tycker att jag är en såpass gammal stammis att jag förtjänar ett ändå! :wub:Jag har väl då bidragit med fler inlägg än dig. Så jag anser därför att jag förtjänar den mer.(Men jag är inte intresserad av den, så du kan få den om jag får en) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 December 2014 Rapport Dela Skrivet 4 December 2014 (redigerat) Är inte en av de tre första, men tycker att jag är en såpass gammal stammis att jag förtjänar ett ändå! :wub:Ptfff! Jag är fortfarande lite butthurt över att admin ändrade rankerna precis innan jag skulle bli #10 Legend. :( Gick från #9 Cooling till #11 Fuskgalen. En sån diss, efter allt mitt hårda slit. :'( :wub: Musten :wub: Redigerat 4 December 2014 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 4 December 2014 Rapport Dela Skrivet 4 December 2014 Min prao-tid är slut, äntligen anställd!#medlem #swag #member@fuska #fuska 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg