Hoppa till innehåll

Topplistorna


wubo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hellu

 

För länge, länge sedan fanns det olika topplistor på medlemmar med till exempel mest inlägg, inskickade fusk och så vidare. Det fanns en topplista för medlemmar med mest fuskamynt och vad jag kommer ihåg fanns det någon med typ 350 000+ mynt. Hur samlade han ihop så mycket mynt?

 

Toodeloo  :sorcerer:

Redigerat av wubo
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hellu

 

För länge, länge sedan fanns det olika topplistor på medlemmar med till exempel mest inlägg, inskickade fusk och så vidare. Det fanns en topplista för medlemmar med mest fuskamynt och vad jag kommer ihåg fanns det någon med typ 350 000+ mynt. Hur samlade han ihop så mycket mynt?

 

Toodeloo  :sorcerer:

 

Zwailion (om jag minns stavningen rätt) Mycket aktiv och smsade in FM för många hundra kronor den rackarn.

 

Tror att Raz0r eller liknande också var en av dem som hade ohyggligt mycket FM, ca 400k. Själv har jag bara strax över 12k. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha då var jag inte ute och cyklade då. Men allvarligt, betala för fuskamynt?  :bah:

 

Zwailion heter nu Zwail, jag köpte föremålet "se andras fuskamynt" och det funkade ju absolut inte. Ingenstans syns fuskamynten.

 

Raz0r hittade jag inte, inget liknande heller. Kanske Razec, khazar, RaXeZ, XezoN, Razerinc eller ZeRoz känns igen?

 

 Nåja, Admin får ta och fixa föremålen i affären. Jag har pungat ut 150 fuskamynt nu, jag blir ju helt ruinerad  ^_^. Har ju bara 11K kvar nu  :cry:.

Redigerat av wubo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Razec var det.

 

Det var på den gamla goda tiden då forumet var aktivt och gruppforumen var populära och funkade ordentligt och det kostade en hel del för att driva dem.

 

Man får lite kanske perspektiv på det om inser att minst 16 av dem 20 mest aktiva genom historien var med i Oztown 1 och de flesta av dem har knappt postat sen Oztown gick under någon gång runt 2007-2008. Fuska-ekonomin var i full sving då och det var inte svårt att dra några 100 tals FM i veckan.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det minns man, skrev man 15-20 inlägg om dagen kunde man kanske bli topp-postare det dygnet. Idag skulle man få guldmedaljer i flera månader framöver om man skrev så mycket.

 

Men egentligen behöver man inte gå så långt bak som som 2007/2008. Under 2013 var det rätt så aktivt också, kanske inte så många olika användare men det fanns ju ändå en viss aktivitet.

 

Synd är det. Synd också att roliga avstängda användare, forum och funktioner har tagits bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...