har ni åkt det?det har jag, jätte roligt! :lol: :P
Balder
Inte jag , men min kompis har det !
Jag har inte åkt den än
Gillar inte att åka Berg&dalbanor! Fast tekoppen går väl bra :lol:
Jepp.....................Förra året det är den roligaste saken på Liseberg....................Jag säger Bara Jippi.........................
Jag bor i Sthlm annars hade jag gärna åkt den.
Jag har åkt den! När man kommer till den branta backen så tänker man liksom "har jag verkligen valt rätt nu när jag valde att åka Balder?"
När man åkt den en gång så vill man bara göra det igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen...
Jag har. Den är hur rolig som helst. Jag tänkte: Farväl grymma värld. När man var högst upp :D
så tänker jag också fast det e alltid så lång kö! :( :angry:Jag har åkt den! När man kommer till den branta backen så tänker man liksom "har jag verkligen valt rätt nu när jag valde att åka Balder?"
När man åkt den en gång så vill man bara göra det igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen...
När jag var där var det 25 minuters kö bara!
Är det lit? :blink:När jag var där var det 25 minuters kö bara!
Ja ibland är det flera timmars kö!
åkte den förra sommarn (2003)....den e asskoj
25minuters kö är riktigt bra...när ja va där va de nog 45-60 min tror ja
Jag är inte vidare en sån som åker berg-och-dalbanor direkt.. Så jag har inte åkt den.
För några av mina klasskompisar tog det över 2 timmar innan de kom fram till själva tågen!!!
För mig tog 2 h 15 min ungefär
jag har åkt den den var ricktigt rolig
Damn you all!
nu fick jag sån lust att åka till liseberg bara för att kunna åka balder :lol:
(bor i sthlm)
jag ÄLSKAR berg&dalbanor... förra sommaren då jag var på gröna lund, åkte jag berg&dalbanan minst 20 gånger... om inte mer... (sluta räkna vid 20 :D)
§1.13