💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts

50 svar · startad

Nivå 2 · Novis

ja kommer inte riktigt ihåg .även om det var typ aldelles nyss men jag tror det,jag fick åka på mattan ut genom grottan å så fick jag se nån tillfånga ta jasmine(tror det va riku)

Efter att du klarat Agrabha ska du åka till Traverse town igen och leta efter Leon till att börja med. Du är klar med att åka till nya världar när den världens nyckelhål är låst. Säg till om du stöter på något problem på vägen.
31 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

men jag har ju låst alla världar som finns utom monstro. :) asså traverse town,agrabah,wonderland,jungle,å så har jag klart phil cup :)

Nivå 6 · Fuskare

[rensad]

§1.10

Nivå 0 · Nykomling

Nu har jag hittat 2 nya världar :D(hallow town,atlantica)

Nivå 0 · Nykomling

men dom e ju också as svåra .på atlantica åker man ju bara runt runt .vart ska man? å får man nån ny nyckel snart? .

Nivå 2 · Novis

Ursäkta, jag blandade ihop ordningen. Monstro har inget nyckelhål, utan du är först klar med den banan när du ser ett filmklipp där Monstro nyser ut er. På Atlantica skall du först följa treuddarna på väggarna för att kunna komma till Tritons slott. Gå in och prata med triton och efter det går du tillbaka tills Ariel säger att hon vill visa dig någonting. Simma till grottan som finns där och som är blockerad med en stenbumling. Flyta stenbumlingen och gå in.

Du kommer att få en ny nyckel efter att du klarat Atlantica, en nyckel när du klarat Halloween town och en i Peterpans värld som är tillgänglig när du slutfört Atlantica.

Senast ändrad:

1 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Visste ni att Kingdom hearts 2 kom ut den 13 maj

Nivå 4 · Lärling

Det är skit kul Vegeto :D

Du borde prova det det är så ju ett så himla bra spel :D

jag har testat det nu och det var bland det bästa jag kört men jag har inte ps2 men när jag har det ska jag få det haha för min brorsa jobbar på ett ställe där han bara får ta spel som han vill ha

jag har testat det nu och det var bland det bästa jag kört men jag har inte ps2 men när jag har det ska jag få det haha för min brorsa jobbar på ett ställe där han bara får ta spel som han vill ha

Det är bra! Du borde köpa det iallafall...

2 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Det kom ut maj 2004

Kingdom Hearts 2?? ;)

Nivå 2 · Novis

Det kom ut maj 2004

Hördu, den ska komma först i slutet av det här året.
3 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

vilken level måste man ha för att klara ödlan hos tarzan?

Nivå 2 · Novis

vilken level måste man ha för att klara ödlan hos tarzan?

Jag var på level 17 när jag mötte den, men då var han väldigt lätt, så det räcker troligen med att du är på minst level 13.
4 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag läste på en sida och där stod det att det kom ut i maj men det kanske var i england

Kingdom hearts 2

Nivå 0 · Nykomling

Gå in på www.Kingdom-hearts2.com

5 Jun 2004

http://www.kingdomhearts2.net

Är en skit bra sida tyker jag iallafall!

11 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

finns det några tips om hur man klarar ansem? tycker han e omöjlig(har level44)

Nivå 2 · Novis

finns det några tips om hur man klarar ansem? tycker han e omöjlig(har level44)

Menar du första gången du möter honom?

har nästan klarat spelet... e på sista bossen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in