💬
Logga in
Fuska.se

Ratchet And Clank 2

29 svar · startad

hur många ronder e det i imposseble challenge i arenan på joba???

och var har Qwark tagit vägen??? kommer man att möta honom på spelet?? :huh:

30 May 2004
Nivå 1 · Novis

det står väl ner i vänstra hörnet va?

ja det står "??"....DAAAH!! <_<

Nivå 1 · Novis
Jag tror att det är typ 50St ronder men många bossar inkluderade. ett tips är att spara din R.Y.N.O.2 till sissta bossen för den är jätte svår!

e inte zodiac bättre än R.Y.N.O 2???

Nivå 1 · Novis
jo det är den fast den dödar inte många fiender + att den bossen delar på sig. så att jag tyckte att R.Y.N.O.2 var bäst i det tillfället.

ahhhh ok.... men nu vill jag veta lite om Qwuark...man saknar ju nästan han..=)

Nivå 1 · Novis
kommer inte ihåg men jag tror att han är mr Fizzvighet eller vad F__ han nu heter, man kommer möta honnom i slutet av den dära banan i slutet.

hehe...coolt...

men du vet han där mekanikern som ratchet kallade för "plumbers crack" i ettan...

jag köpte en Qwuark action figur av honom men vad ska jag med den till egentligen??

Nivå 1 · Novis
När du har mapp-o-matic så finns det en väg uppåt på samma bana.där ska man ge den till ett Qwark f*n.

ok.....jag har fastnat på thug HQ snivelak...

Nivå 1 · Novis

ok vart någonstans?

Har du MSN?

nej men det e där när man ska rädda den tjejen...skicka PM till mej

Nivå 1 · Novis
Ok!
Nivå 1 · Novis
Sluta med det där! jag menade den killen som var här förut

Senast ändrad:

menar du zapp???

Nivå 1 · Novis

vadå?? <_< mig :angry:

jag vet inte han sa nån av oss...

31 May 2004
Nivå 2 · Novis

När du har mapp-o-matic så finns det en väg uppåt på samma bana.där ska man ge den till ett Qwark f*n.

Det är väl inte på samma bana som fanset finns.
Nivå 7 · Fuskare

OK, detta är väl inte så svårt att berätta? Impossible challenge har 60 ronder var av den sista möter du Megapeed! Captain Quark skapar sista bossen och det slutar med att han blir utsatt för tortyr! Av "The plumbers crack" Köper du en staty med kapten Quark och den skall du ge till en kapten Quark nörd som finns på den megacorp banan som det finns turister på! Om du har mapomaticen så hittar du det lätt genom att kolla på kartan!

Är det nåt som du inte fattar så kan du pm:a mig för jag kan ganska mycket om Ratchet and Clank.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in