Hur får man dom att inte bli shadow pkmn?
Pokemon Colosseum
Jag har det inte, men jag har läst i nåt annat inlägg att du går till en stad någonstans... vet inte helt :(
När den Heart nånting är vit så gå till Staden där Tjejens farfar bor(du måste få hans stentavla först) Sätt dit den på stenen i skogen. Välj en pokemon och den är helad. Du kan också spela time flute där(finns ca 2 st) då kommer Celebi att hela den när den heart nånting är hur som helst
jaha, då är det ett tag kvar till s ja kan göra de
men vad visar den där mätaren som bara shadow pkmn har?, egentligen ska ju exp. till nästa level visas där
Det lila är det mörka i hjärtat. Det sak bort
shadow jag vet vad det är för pokemon.men är det pokemon som är typ som DARK
e de första steget elr?Det lila är det mörka i hjärtat. Det sak bort
Ja sen i skogen i Atego village
Pokémonen t ex. Bayleef ska ha helt vitt på exp point då ska du till en stad där din medhjälpares farmor och farfar bor. Vid poké centret fins det en väg ner till vattnet gå ner där. gå igenom "skogen" så kommer du till en sten... där behöver du en sak som du får när du hjälpt tjejens farfar. Eller farfarn säger vart du får den. När du har den gå tillbacka till stenen. den lyser grönt vid marken... Lycka till!!! B)
ja har helat nåra pkmn nu
men nu är ja lite fast, så ja har en fråga :P
ja har den där nyckeln som man hittar när nåra killar spränger ingången till labbet, och så har ja precis fått min andra time flute, vad ska ja göra??
och sen en liten fråga till:
gör de nått om jag inte fångar suicune, men ja har entei
Du får en kanske 2 chanser till. Om du itne fångar han kan du aldrig få Ho-Oh
Kan man få Ho-Oh om man fångar alla Legendariska Hundar?!
de va egentligen den första frågan ja behövde hjälp medja har helat nåra pkmn nu
men nu är ja lite fast, så ja har en fråga :P
ja har den där nyckeln som man hittar när nåra killar spränger ingången till labbet, och så har ja precis fått min andra time flute, vad ska ja göra??
och sen en liten fråga till:
gör de nått om jag inte fångar suicune, men ja har entei
Om man sparar på story mode( dte borde ju gå annars är det konstigt spel), kan man då göra som på R/s och spara framför "en chans att fånga pkmn"(om de nu finns sånna)?Du får en kanske 2 chanser till. Om du itne fångar han kan du aldrig få Ho-Oh
nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer.
men kan nån svara på min fråga, tack
jag gjorde min raikou till vanlig idag :)
Jag kan tyvärr inte svara på frågan,(har inte spelet än vill gärna ha fakta) men man kan bara spara vid dator sa du. Då borde det ju gå att spara och sen gå till en pokemon (om det fanns såna som bara gick att möta 1 gång) och sen göra som på spelet & gå dit igen. men jag fattar inte riktigt spelet än.... :(nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer.
men kan nån svara på min fråga, tack
hur i hel..... kunde du fånga honomjag gjorde min raikou till vanlig idag :)
Jag läste här att det där hjärtat måste vara vitt ska man bara gå runt för att det ska bli vitt? berätta hur man gör snälla