💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Colosseum

65 svar · startad

Trådstartare #21
(Ngc-diggare @ 01/06-2004 07:48:24)

nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer.

men kan nån svara på min fråga, tack

Jag kan tyvärr inte svara på frågan,(har inte spelet än vill gärna ha fakta) men man kan bara spara vid dator sa du. Då borde det ju gå att spara och sen gå till en pokemon (om det fanns såna som bara gick att möta 1 gång) och sen göra som på spelet & gå dit igen. men jag fattar inte riktigt spelet än.... :(

ja har klarat de nu så de e lungt :)

men FAKTA:

De e en kille som ville göra pkmn starkare och då stängde han hjärtanen i dom och så blir dom starkare, så spelet går ut på att man ska få bort alla shadow pkmn.

och så e de bara 2 mot 2 battles, de e nog all bra fakta jag kommer på just nu :)

Ööööööhh nej. Det är en Organisation(Chiper) som vill erövra varlden med pokémon strids maskina genom att stänga deras hjärta.

Tackar för infot, och nu har jag spelet oxå!!! Köpte det för 2 timmar sen. Karata: Du fixade problemet, du klarade väl ine spelet? Isåfall verkar spelet kort.

Ps. har "snatchat" 3 pokemon.

Senast ändrad:

jag har fasnat jag vet inte vad jag ska göra.jag vet att jag ska till nåt onown labb men jag kan inte hitta det berätta hur jag ska göra OBS:har jag kommit långt för jag köpte det idag

Trådstartare #25

Ööööööhh nej. Det är en Organisation(Chiper) som vill erövra varlden med pokémon strids maskina genom att stänga deras hjärta.

ja vet, ja gär så dålig på att förklara och så hade ja lite brottom :P

Diggaren:ja, ja fixade problemet :P

skull kid: va menar du?

alså jah har kommit tillnågåt ställe som heter underground nånting så har jag set nån tjej venus som pratar i tv.å äfter det så har jag set en kille som pratade med venus och sen gick ner i ett labb och nu vet jag inte vad jag ska göra

Trådstartare #27

du ska gå till killen swom blev fångad, gå runt stängslet tills han märker dig, du får en R-Disc av honom, gå till "ufot" och använd R-Disc

2 Jun 2004

mmm vad då blev fångad

jag tror att jag har löst mitt problem nu =)

Trådstartare #30

de va de ja skrev eller? ja blandar lått ihop saker :P

ok men jag tycker pokemon colosseum e ganska enkelt för jag har redan kommit på en dag till en kille som man ska fånga raiku så jag undrar har jatg mycket kvar på spelet?

3 Jun 2004

Jag började om. Råkade döda Entei och spara efteråt. Inte Bra!

Trådstartare #33

onödigt, ja dödade suicune men började inte om

Senast ändrad:

Ni får minst 1 chans till

Trådstartare #35

minst? kan man möta den mer gånger??

Ja, senare möter du tränaren igen...

Och igen

så tråkigt =P men jag har inte kvar mitt colosseum

4 Jun 2004
Trådstartare #39

Och igen

å, va bra :D när gör man de?
Bambi

Dom har ju gjort det så att man kan få alla shadow pkmn fast man dödar ngn av dem.. jag mördade en shadow skiploom xD men fångade den sen

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in