ja har mördat typ 7 st :P
Pokemon Colosseum
nej
vadå nej?
Venus träffar du en gång i Reblabla tornet(kommer upp lite senare) och en efter Head ????
man kan möta dom hur många gånger som helst i deep coloseum
ja e där nu :D kan man möta alla admins där eller?Venus träffar du en gång i Reblabla tornet(kommer upp lite senare) och en efter Head ????
Vad tror du?
Ngn som har ett bra tips när man ska fånga entei?!? Han hade typ 1 hp kvar och han fångades inte av en ultra ball!
testa igen då, man behöver lite tur ;)
Men Ness~ jag kastade 4 ultra balls och 11 poke balls innan den blev fångad med typ 1 hp kvar
ja kastade typ 10 st Great balls
ok.. Men måste träna lite innan.. Känner mig underlvladMen Ness~ jag kastade 4 ultra balls och 11 poke balls innan den blev fångad med typ 1 hp kvar
underlvlad? ok :P
nej
Mhm.. typ lvl 38 på 3 pkmn resten e typ 33.. UNDERLVLAD!!!!!!!!!!!!underlvlad? ok :P
Jag håller på: Sätter på, stänger av osv. Jag Vill ha en Entei. Slugma är ingen vidare Eld typ. Bästa Pokemonlagen är ju "Blandade typer" (tycker jag).
Shadow: VILKA möter man i Deep coloseum? Alla "Admins" eller (som dnne Mirror B.
Karata i en annan tråd så sa du en Luna. Vena är det. Om du inte fångar slugma kan du ju inte få Ho-Oh
jaha, blandade ihop de :P
Jag tog Slugma, men bytte ut honom mot Entei.Karata i en annan tråd så sa du en Luna. Vena är det. Om du inte fångar slugma kan du ju inte få Ho-Oh
Fångade honom faktiskt :lol:
varför måste man ha slugma?