Smaragd Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Admin, kan man skicka in GS fusk? jag e ju och jag bara undrar för det underlättar rätt mycket om man får det :D det blir ju rätt mycket fusk som om man ska fixxa EON ticket till Pokémon R/S.. Nintendo gav ut det men man kan få det med GS genom att bara skriva in en kod... Redigerat 30 Maj 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Inga GS fusk eftersom det inte riktigt kan räknas som en konsoll utan som ett tillägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Håller på att funderar om jag ska bli skribent eller inte... Men om man inte hittar något mer fusk får man sparken då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Man måste tydligen testa om det funkar. Måste man verkligen köpa alla spel man ska skriva fusk till bara för att kolla att det funkar? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 måste man kunna engelska ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 måste man kunna engelska ? Självklart. Det står t.o.m. Kan man inte engelska så ska man inte jobba med sånt när det är mycket att översätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hehe, jag översatte en hel Zelda-guide från engelska till svenska... Det var... Trevligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 JAg funnderar för jag är inne varge dag förutom 2 vecko på året då jag är på semmester, jag sa fel innan till min pappa s¨han sa nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 efter man har skickat ett mejl kan man ta in fusk då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Asså, bara en liten grej... tror inte jag har tid eller lust att skriva in en massa fusk hela tiden, men att hitta fusk är aldrig svårt. Bara man vet var man ska söka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (admin @ 30/05-2004 14:54:30) (KazeN^ @ 30/05-2004 13:10:50) Du skall göra det första veckan bara.. Sedan ca 10st minst per månad. 10st per månad? det kommer ju inte finnas några fusk kvar sedan ju.. hur ska man då kunna fortsätta? Det är inte alls mycket. Det massvis med spel hela tiden och dessutom så finns det VÄLDIGT många spel som fuska inte har några fusk till eftersom det finns så många spel. jomen man har ju inte väldigt många spel kanske. då kan man bara fixa fusk till dom spel man har och det blir lite svårt med tiden att fixa fram fusk då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vadå jobb blir man modenator elelr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg