Vad händer om man får en varning?
Kan man skriva meddelanden iaf eller måste man vänta ett tag?
Vad händer om man får en varning?
Du kan skriva som vanligt.. men du kommer närmare att bli avstängd.. och det kanske ser lite fult ut
Beroende på hur alvarligt regelbrottet var, kan man även bli avstängd till att skriva inlägg en viss tid.Vad händer om man får en varning?
Fram till 2032 säger admin
2031 faktiskt
hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???
Men du har ju inga varnigar.hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???
Asså kan du sluta hacka upp dej på det? Snälla nån jag tyckte att gubben inte blev så fin om man hade såna där blixtar.. jag kanske tog till fel ordval...hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???
Får man fem varningar blir man avstängd från sidan för ALLTID!
Det var ju hans tävling så han får väl skriva vad han känner(om han inte skriver nåt dumt förstås)hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???
Hur såg den ut då?(Omega @ 30/05-2004 11:07:35)hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???
Asså kan du sluta hacka upp dej på det? Snälla nån jag tyckte att gubben inte blev så fin om man hade såna där blixtar.. jag kanske tog till fel ordval...
man kan bli det fast ibland blir man avstängd en viss tid 6 månader blev avstängd utan anledning.fast bara för man skriver 2031 inlägg får man då en varning eller ?Får man fem varningar blir man avstängd från sidan för ALLTID!
varför så lång tid?! :blink:Fram till 2032 säger admin
Det var väl ett skämt... <_<(Silver Star @ 30/05-2004 16:24:48)Fram till 2032 säger admin
varför så lång tid?! :blink:
Jag tror inte på att man är borta så himla länge!
Nej,det är inget skämt(Rowyn @ 30/05-2004 17:46:30)(Silver Star @ 30/05-2004 16:24:48)Fram till 2032 säger admin
varför så lång tid?! :blink:
Det var väl ett skämt... <_<
Jag tror inte på att man är borta så himla länge!
Jaså... Inte men har Admin sagt det då?
Har du sett den avan som orson jr har? det blir ngt flimmer runt gubben han har(i detta fall omega) och jag sa att ful va ett dåligt ordval..(0013 @ 30/05-2004 16:21:18)(Omega @ 30/05-2004 11:07:35)hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???
Asså kan du sluta hacka upp dej på det? Snälla nån jag tyckte att gubben inte blev så fin om man hade såna där blixtar.. jag kanske tog till fel ordval...
Hur såg den ut då?
Jag tror att admin skämtar om att man blir avstängd till 2031...
Om man kanske väljer max på avstängningen så blir det väl 2031 kanske.. vad vet jag.. :rolleyes:
Nej,han skämtar inteJag tror att admin skämtar om att man blir avstängd till 2031...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in