ja har inte häller disney channel(Heaz @ 31/05-2004 10:44:22)jag har inte disney channel... :(
Inte jag heller... :(
Kalle-anka Blir
jag skulle gärna ha det!då kan man se på filmer som man inte har eller som inte sänds på andra kanaler!(Star Wars @ 31/05-2004 10:46:36)(Heaz @ 31/05-2004 10:44:22)jag har inte disney channel... :(
ja har inte häller disney channel
min farmor har disney channel.(Silver Star @ 31/05-2004 11:16:14)(Star Wars @ 31/05-2004 10:46:36)(Heaz @ 31/05-2004 10:44:22)jag har inte disney channel... :(
ja har inte häller disney channel
jag skulle gärna ha det!då kan man se på filmer som man inte har eller som inte sänds på andra kanaler!
dt e en *s rolig kanal.
kommer det en special film på kalle eller??
vem vet...
dt kanske kommer sk*t rolig special film me kalle
tror det hela dagen då kommer det vara filmer med kalle-anka
Jag har de ska fira det med en timme kalle serier och gamla klasiker hela den veckan kalle anka fyller år och till er som inte har Disney Channel det är helt rolig igår visade de en film som heter Toy Story 2 och förigår Oliver och gänget och de har visat många roliga filmer t.ex Lilo & Stitch Experiment 629, Lejonkungen, Mulan...
Stitch e experiment 625 :P
Nej, 626.Stitch e experiment 625 :P
Hej är det nån som ska se den stora dagen när kalle-anka blir 70 år den har snart funnits från
1934-2004
dem kommer vissa många klassika filmer och klassika filmerna från 80-talet när han har sin nebb som en GÅS
jag ska se alla dagar från 2-9 jihoho
GRATTIS KALLE-ANKA :)
tackar det var snält och gratulera mig hehe :P :lol: :D :)
Min kompis har Disney channel jippie!
Men jag har läst nånstans att Svarte-Petter kom före Musse?
vart har du läst det ? Musse pigg var det första men svarte petter kom ju tillsamans med LÅNGBEN
Kan inte missa det men jag har inte disney channel.
vart visar dom det Live och vilken tid?
dem visar det bara i disneychannel men dem firar också i KALLE-ANKA & C:O
när man prenumerar senast 2 juni då får man 1 dvd film jag har gjort det ska få en dvd film och det kommer bara kosta 99 kr
jag har prenumerat sen 2001 jag får jubeleums dvd grattis!!!
DEN KOMMER NESTA VECKA
alla som prenumerar får nästa vecka en dvd film JIHOOO . :)
orättvist. :angry:
kan man inte köpa den någon stanns
Nej, det är bäst att man premunerar om man vill ha den. ;) sorry..orättvist. :angry:
om man inte får premunerar på dt då. då kan man ju inte få filmen.(Jonte The Winner @ 01/06-2004 17:27:46)orättvist. :angry:
Nej, det är bäst att man premunerar om man vill ha den. ;) sorry..
Det är ju en annan sak. Men får du inte premunera av? En kompis kanske premunerar.... Du kanske får låna filmen av han. Jag premunerar visst inte längre.
Gjorde det för ett år sen.