💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tror Du?

148 svar · startad

metroid prime hunters=kommer knäcka

Jag rösta på PSP, det börjar bli lite överdrivet med Gameboy saker, först vanliga GBA sen SP och DS.

Nintendo DS

PSP Kan man kanske se film på men det är en spelkonsol och inte en DVD och förästen PSP har dålig form tycker jag, det blir konstigt att hålla den.

Senast ändrad:

Jag rösta på PSP, det börjar bli lite överdrivet med Gameboy saker, först vanliga GBA sen SP och DS.

de e ingen game boy för 3273 gången
NINTENDO DS!!!
Nintendo ds

Senast ändrad:

jag håller kvar på sony´s sida och röstar på psp! :D

PSP säger jag.

asså, de kommer gå som PS2 och NGC, båda blir lika poppulära

DS kommer äga både PSP och N-Gage QD

Längtar till Sonic DS

Den nya N-gage kommer suga den första kom nyss det ska komma en till som är lika dålig fast jag vet att PSP vinner 10/10 procent mer en DS jag räknar som DS på 8/10

N-GAGE 0/10

Bambi

N-G QD tror jag redan kommit.. inte säker.. men de har tagit bort mp3 spelarn så det suger... DS kommer äga fett.. PSP är trist.. enda coola spelet är Metal Gear Ac!d

Trådstartare #52

Nya bärbara konsoller.... Jag tror att psp kommer att kosta skitmycket.... Eftersom dem ska ha både dvd och så att man kan lyssna musik på den....

2 Jun 2004

Nintendio DS!

DS

Trådstartare #56

Hahaha..... Skratta på du.... Men jag tror att ds kommer att äga över psp.....

DS va annars

vem e de som röstat på N-Gage

Nya bärbara konsoller.... Jag tror att psp kommer att kosta skitmycket.... Eftersom dem ska ha både dvd och så att man kan lyssna musik på den....

ok, för det första, DET ÄR INGEN DVD!!! på UMD (UNIVERSAL MEDIA DISC) som spelen kommer ligga på kommer man kunna lagra filmer och musik, det är därför man kommer kunna se på film på PSP

asså' date=' de kommer gå som PS2 och NGC, båda blir lika poppulära

ehh, PS2 har sålt mycket bättre än GC, varför tror du annars att de sänkte priset så mycket på den?

DS såklart!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in