Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D
Jag Ska Sjunga På Vatten Festivalen!
låter kul att träffa kändisar men ja skulle aldrig drömma om att sjung på vatten festivalen den 3/6-04
Varför inte då????
ja tappar jämt rösten när ja står på sen.
när ja säger alltid menar ja alltid därför spelar ja alltid instrument istället.
Det är ju pinsamt, om man inte är bra på det, och om man har scenskräck. Inge kul att sjunga helt enkelt... Inför publik alltså. :unsure:Varför inte då????
har du bra röst då?Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D
Varför skulle han ställa upp med dålig röst?(Silver Star @ 01/06-2004 19:11:19)Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D
har du bra röst då?
för att ingen har sakt till honom att han sjunger dåligt.(Master_Link @ 01/06-2004 19:14:51)(Silver Star @ 01/06-2004 19:11:19)Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D
har du bra röst då?
Varför skulle han ställa upp med dålig röst?
Jag kanske är efter men:Vad är vatten festivalen?
en festival vid vattnet, tror ja iaf, där d avfyrar sk*t många raketer och massa folk uppträder.Jag kanske är efter men:Vad är vatten festivalen?
Precis vad är det förnågot?? Grattis Rex92!
Precis vad är det förnågot?? Grattis Rex92!
ja har redan svarat på dt här ;)
en festival vid vattnet, tror ja iaf, där d avfyrar sk*t många raketer och massa folk uppträder.
Grattis !! Önskar jag var där ... :(Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D
i vilken stad ligger det här festivalen? ;)
Låter rätt kul, men som nån annan sa så uppträder jag hellre på instrument.
i vilken stad ligger det här festivalen? ;)
i stockholm!!!!
dt va ja.Låter rätt kul, men som nån annan sa så uppträder jag hellre på instrument.
ja tror den e i Motala