💬
Logga in
Fuska.se

Jag Ska Sjunga På Vatten Festivalen!

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D

låter kul att träffa kändisar men ja skulle aldrig drömma om att sjung på vatten festivalen den 3/6-04

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Varför inte då????

ja tappar jämt rösten när ja står på sen.

när ja säger alltid menar ja alltid därför spelar ja alltid instrument istället.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Varför inte då????

Det är ju pinsamt, om man inte är bra på det, och om man har scenskräck. Inge kul att sjunga helt enkelt... Inför publik alltså. :unsure:

Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D

har du bra röst då?
Nivå 11 · Veteranfuskare
(Silver Star @ 01/06-2004 19:11:19)

har du bra röst då?

Varför skulle han ställa upp med dålig röst?
2 Jun 2004
(Master_Link @ 01/06-2004 19:14:51)
(Silver Star @ 01/06-2004 19:11:19)

har du bra röst då?

Varför skulle han ställa upp med dålig röst?

för att ingen har sakt till honom att han sjunger dåligt.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag kanske är efter men:Vad är vatten festivalen?

Jag kanske är efter men:Vad är vatten festivalen?

en festival vid vattnet, tror ja iaf, där d avfyrar sk*t många raketer och massa folk uppträder.

Precis vad är det förnågot?? Grattis Rex92!

Precis vad är det förnågot?? Grattis Rex92!

ja har redan svarat på dt här ;)

en festival vid vattnet, tror ja iaf, där d avfyrar sk*t många raketer och massa folk uppträder.
Nivå 6 · Fuskare

Grattis !! Önskar jag var där ... :(

i vilken stad ligger det här festivalen? ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Låter rätt kul, men som nån annan sa så uppträder jag hellre på instrument.

4 Jun 2004
i vilken stad ligger det här festivalen? ;)

i stockholm!!!!

5 Jun 2004

Låter rätt kul, men som nån annan sa så uppträder jag hellre på instrument.

dt va ja.

ja tror den e i Motala

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in