Hoppa till innehåll

Xenon


Ganondorf
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 160
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst PatrikDenStore

kanske det.. Jag har ett Gamecube och gillar det jätte mkt, men Xbox och Playstation har ju ett försprång pga att dom har DVD, ett väldigt stort försprång enligt meii.

T.ex min kusin, han köpte Playstation bara för DVDns skull, han har den inte för att spela utan för att kolla på film. Så jag tror att Nintendo skulle kunna tjäna in MKT mer pengar om dom bara fixade en DVD till sin nästa konsol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Jag klagar inte, eller jo, kanske lite. Men jag berömmer den oxå, jag har den ju själv och spelen, grafiken ja allting e ju helt underbart med den, allt jag säger är bara en smart grej som Nintendo borde göra, jätte många fler skulle köpa GC utan tvekan då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske det.. Jag har ett Gamecube och gillar det jätte mkt, men Xbox och Playstation har ju ett försprång pga att dom har DVD, ett väldigt stort försprång enligt meii.

T.ex min kusin, han köpte Playstation bara för DVDns skull, han har den  inte för att spela utan för att kolla på film. Så jag tror att Nintendo skulle kunna tjäna in MKT mer pengar om dom bara fixade en DVD till sin nästa konsol.

aldrig hört talas om Gamecube Q?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Kommer d till Sverige?? annars finns det ju ingen mening med det hela ju...

Dessutom, kan man köpa det som tillbehör?? lr måste man skaffa ett helt nytt GC?? om man måste, e d ju ännu mer värdelöst..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...