💬
Logga in
Fuska.se

Xenon

160 svar · startad

Guldig Mjö
kanske det.. Jag har ett Gamecube och gillar det jätte mkt, men Xbox och Playstation har ju ett försprång pga att dom har DVD, ett väldigt stort försprång enligt meii.

T.ex min kusin, han köpte Playstation bara för DVDns skull, han har den  inte för att spela utan för att kolla på film. Så jag tror att Nintendo skulle kunna tjäna in MKT mer pengar om dom bara fixade en DVD till sin nästa konsol.

aldrig hört talas om Gamecube Q?

nee och vad e d??

Guldig Mjö

en GC med DVD finns än så länge bara i Japan men ska snart släppas i USA.

Kommer d till Sverige?? annars finns det ju ingen mening med det hela ju...

Dessutom, kan man köpa det som tillbehör?? lr måste man skaffa ett helt nytt GC?? om man måste, e d ju ännu mer värdelöst..

22 Dec 2003

Jo det är ju sant. Gamecube borde ju komma till Sverige. Jag tror att det gör det... alltså med DVD.

a det vor bra

men irriterande att man ska behöva köpa en ny GC för att få DVD

Jag vet, men kan någon inte göra om Så att det blir Gamecube med DVD istället för Xenon... Alltså vad tråden heter, så att man inte tror att vi diskuterar Xbox 2 här på Gamecube-forumet?

håller med

Ja det är bra det... men varför prata om det nutida Gamecube på ett sketet Xbox 2.

VA
VA Ja men varför prata om Gamecube 2 på Xbox 2. Det är ju rena skammen. Vet du vad jag menar nu då? Eller ska vi ta om allt från början?
Guldig Mjö

Dessutom, kan man köpa det som tillbehör?? lr måste man skaffa ett helt nytt GC?? om man måste, e d ju ännu mer värdelöst..

det kommer antagligen till sverige och tyvärr, du måste skaffa ett nytt GC.

Men Gamecube Q uppmuntrar de som INTE har GC till att köpa det iallafall...

det kommer antagligen till sverige och tyvärr, du måste skaffa ett nytt GC.

Men Gamecube Q uppmuntrar de som INTE har GC till att köpa det iallafall...

Heter det verkligen Gamecube Q. Jag trodde att det hette Gamecube 2. Men jaja jag trodde väl fel.
Guldig Mjö

Antagligen kommer både Gamecube Q och Gamecube 2 skillnaden är att Gamecube Q inte är så mycket bättre än ett vanligt Gamecube (men har DVD!) och finns redan nu i Japan Gamecube 2 har de inte börjat tillverka än....

Antagligen kommer både Gamecube Q och Gamecube 2 skillnaden är att Gamecube Q inte är så mycket bättre än ett vanligt Gamecube (men har DVD!) och finns redan nu i Japan Gamecube 2 har de inte börjat tillverka än....
Jaha, men jag trodde att det var en och samma Konsol!!
Guldig Mjö

näpp, det är 2 olika =P

Jaha, men skriv inte det på Xenon. Alltså det är så den här tråden heter. Och det är ju Xbox 2. Men det är inte så smart att flytta debba tråd heller. Eller hur då?

23 Dec 2003

om det dar NGC 2Ngc Q kommer till sverige kan man spela NGC spel pa dom da :?:

PS:jag kan inte anvanda dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet for jag skriver det har i Australien, hoppas ni forstar mig.

om det dar NGC 2Ngc Q kommer till sverige kan man spela NGC spel pa dom da :?:

PS:jag kan inte anvanda dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet for jag skriver det har i Australien, hoppas ni forstar mig.

Nej skulle inte tro det. Men det kanske går ändå. Det är bara att hoppas det.

Jag tror att det inte kommer till sverige!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in