en konsol (eller a ett påhitt) som microsoft har tillverkat me nintendo
Xenon
ja tror att de kommer.Shit,va bra den kommer va. :mrgreen:
Hoppas den kommer ut om 2-3 år för anars kommer dom sänka producerandet på NGC spel.
elecrolux ska göra grafik-kortet (har jag hört :lol: :lol: ) och att det ska finnas inbyggd brödrost i Xenon. Tror ni att det kommer bli så? Jag tvekar inte nånting och svarar: Nej! :lol:
ps3 kommer säljas mest o ps2 är redan sold mest men ps3 släpps i sverige 2005 o xenon 2004 o ps3 kommer vinna den kommer ha 1000 gånger så bättre grafik en xenon o gamecube o xbox ska lätt köpa ps3
HAR DU INTE FATTAT ÄN ATT DET INTE KOMMER NÅGON XEON DET SKREV JU SUPER PLAY LÄNGST NER I ARTIKELN
äh. man får väll ändå drömma :mrgreen: ... vem vet det kanske kommer något annat somm är dubbelt så mycket bättre än ps3 :D
kanske men 2005-2006 kommer en annan konsol till nintendo
det kommer ha bästa grafiken i hela världen asså ps3 den kommer knäka gamecube alla konsoler kommer den knäka presic alla :D
de tror inte ja om 15 år
pfff... tror inte ens det om några år.. Kommer säkert komma nån konsol tidigare som slår PS3, t.ex Xenon (om den nu kommer), och Nintendo har ju planer på att göra en ny konsol (vem vet hur den blir). Sen så kommer ju Microsoft göra Xbox 2 som säkert blir en riktig höjdare.. Och sen så har jag faktiskt oxå hört ett rykte om att en konsol vid namn Phoenix ska komma om nåt/ några år, den blir säkert bra om den kommer.
Alltså har inte Microsoft deltagit i Xenon, så varför X-Box 2?pfff... tror inte ens det om några år.. Kommer säkert komma nån konsol tidigare som slår PS3, t.ex Xenon (om den nu kommer), och Nintendo har ju planer på att göra en ny konsol (vem vet hur den blir). Sen så kommer ju Microsoft göra Xbox 2 som säkert blir en riktig höjdare.. Och sen så har jag faktiskt oxå hört ett rykte om att en konsol vid namn Phoenix ska komma om nåt/ några år, den blir säkert bra om den kommer.
ska jag gå hem och övertyga er,en och en??
Xenon kommer inte komma
Nehe, men då verkar den andra komma. Alltså den nyaste inom Gamecube.ska jag gå hem och övertyga er,en och en??
Xenon kommer inte komma
det är mer troligt.
Då ska du gå hem till oss en och en och övertyga oss om det!! :)det är mer troligt.
vet inte riktigt var säter ligger,men tillbaka till ämnet
Då vill jag säga en sak. Xenon kommer inte att komma, alltså är denna tråd falskt, alltså anmäler jag den NU!
Jag tror inte heller på att Xenon kommer. Och jag har en anledning.
vilken då
Att den inte finns!!