Alltså, jag e inte helt säker på när Xbox 2 kommer ut, men det e iaf besämt att den ska komma, men 2005 låter lite tidigt tycker jag, Xbox 2 lär väl komma 2006 när PS3 oxå kommer lr nåå... Men jag fattar fortfarande inte hur Microsoft skulle kunna hinna med me att göra 2 konsoller samtidigt..
Xenon
ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........
ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........
Ärligt talat så tror faktiskt inte jag det heller ... :?
de e nog bara ett väldigt bra ryckte
ta bort eller anmäl ett av dina inlägg Karata.
oj ja märkte inte de men de finns ju inget kryss de måste väll bero på att de va så längesen
Men gubbs läser ni inte superPlay längst ner i höger på artikeln står det:
Denna text är uteslutande fiktion. Alla likheter med verkligheten är rent tillfälliga
va det bevis nog för att ni ska tro på mig :?:
ja förstog inte men ja brukar köpa PLAY
aja,men dom menar att det bara skulle vara som en dröm
Xenon kommer inte d var en bluff d som superplay sa!
nej ingen bluff bara att dom skrev att det skulle vara en alla tiders konsoll!!men det är helt klart att den inte kommer
jag vet d va d ja menade men ändå kanske d blev lite konstigt...-
Varför tror du inte det? Jag bryr mig inte om det kommer eller inte. Jag kommer fortsätta att hålla på med Gamecube.ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........
jooo... men problemet e ju då att nintendo inte kommer att tillverka nåra spel till NGC
samma sak härVarför tror du inte det? Jag bryr mig inte om det kommer eller inte. Jag kommer fortsätta att hålla på med Gamecube.ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........
jahap de måste ju bli världens bästa tv-spels konsol genom tiderna om de bästa företaget på att tillverka tv-spel och de bästa företaget på tecknik sammarbetar
Jag köper det om det finns eller kommer ett SSBM till det som man kan möta varandra på. Typ om man har ett namn så kan man möta någon från en annan stad. Det hade varit häftigt.
PS kommer ha nån skans dem ska ju göra PS3
HAHA vad säger ni nu den kommer ha dröm grafik
Jag ska inte köpa den. Jag tänker hellre köpa Xenon.