min sämsta skolmat är lasagne eller hur man nu stavar det
Äckligaste Skol Maten
Tomatsoppa. :wacko:
Soppa är äkligt!
köttfärssoppan e sämst av allt.
måste altid skita då jag kommer hem efter att ha etit de
Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;)
Inte Brockolisoppa mm...Soppa är äkligt!
Den skolan som jag går i, Fuxernaskolan, har bra mat ibland men soppan är riktigr rälig!
när vi får soppa tar ja fil ;)Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;)
soppa lr örtgratinerad(vet inte hur dt stavas) fisk e dt absolut äckligaste vi någonsin fått
köttbulle soppa
ärtsoppa
vi får aldrig bara ärtsoppa utan vi får pannkakor om man vill.ärtsoppa
Fisk mm... det vattnas i munnen.(Star Wars @ 04/06-2004 15:20:53)Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;)
när vi får soppa tar ja fil ;)
soppa lr örtgratinerad(vet inte hur dt stavas) fisk e dt absolut äckligaste vi någonsin fått
lyxigt
d grattinerar den me oliv olja och svart peppar.(Master_Link @ 04/06-2004 16:03:57)(Star Wars @ 04/06-2004 15:20:53)Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;)
Fisk mm... det vattnas i munnen.
e dt lyxigt. ni kan inte ha smakat den
Svart peppar! :wacko:(Star Wars @ 04/06-2004 16:07:22)(Master_Link @ 04/06-2004 16:03:57)(Star Wars @ 04/06-2004 15:20:53)Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;)
Fisk mm... det vattnas i munnen.
d grattinerar den me oliv olja och svart peppar.
e dt lyxigt. ni kan inte ha smakat den
Jag tycker inte om potatisen i våran skola så värst. Men Fisken och soppan är faktiskt riktigt god.
Vår mat vi fått som är så äckligt är någon slags brokoli röra med någon grå sås och lite skivade och mjuka grönsaker, bl a tomater och morötter!
Blä måste jag verkligen säga!
Gulasch soppan var en gång så salt att jag trodde jag skulle bli saltförgiftad, BLÄÄÄÄ!
Brokolli-röran måste ha varit smaskens. Men jag törs inte föreställa mig med morötter och tomat i. Då håller jag nog med dig. Var det strimlade morötter i soppan? Med tomat? Usch...Vår mat vi fått som är så äckligt är någon slags brokoli röra med någon grå sås och lite skivade och mjuka grönsaker, bl a tomater och morötter!
Blä måste jag verkligen säga!
Usch...
Vad äkligt det låter...