The People Hunter Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 gratis såklart :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bojancovic Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Jag tycker spelen skall vara gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Det är inget kul med poäng, Förstör bara! Jag röstade på gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Klart man röstade gratis jag har ju vartit med och tjatat. 70% för gratis spelande och 20% på det sämsta alternativet att det ska kosta jsut nu. Det ser ljust ut för oss som vill ha gratis spelande! Rösta på gratis, då kan alla spela!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag tyker att man får välja typ att om man kör med poeng så klikar man på ettt stäle och om man vill bara spela för skoj skull så tryker man på en anna för man kanske vill bara spela, det tyker jag i alla fall :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag tyker att man får välja typ att om man kör med poeng så klikar man på ettt stäle och om man vill bara spela för skoj skull så tryker man på en anna för man kanske vill bara spela, det tyker jag i alla fall :? Men så kommer det inte att bli, du får rösta på det som finns att rösta på och inget annat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag tyker att man får välja typ att om man kör med poeng så klikar man på ettt stäle och om man vill bara spela för skoj skull så tryker man på en anna för man kanske vill bara spela, det tyker jag i alla fall :? Men så kommer det inte att bli, du får rösta på det som finns att rösta på och inget annat.. men endel kanske vill båda sakerna ska de skita i det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 spelen ska kosta då vinner man mer men det vore bra om det fanns träning gratis som man inte vinner poäng på men annars ska spelen kosta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Jag tycker det ska vara gratis :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 De ska kosta! Kosta vad det kosta vill! Man vinner ju inget annars! Och jag spelar ju spelen för att få poäng, om jag inte får något för dem så vill jag nog inte spela dem.. Varför? För att många spel är faktiskt väldigt enformiga och inte så roliga. Tänk på Wars till exempel, det är enformigt.. Däremot är vissa roliga, och då spelar jag dem för både och! Breakout spelen är ur roliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag tycker poängen ska gå bort det är inte viktit med poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag tycker poängen ska gå bort det är inte viktit med poängok att alla användar grupper kostar 100 rikiga pengar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg