rinosaur Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 kan man spela spelen om man inte är inloggade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Nej det kan man inte.. Det står då att man måste logga in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 men nån sa ju att man kunde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag tycker att det ska kosta för varför ska man spela gratis jämt på nätet. ta blip.se som ett exempel dom har på vissa spel att när man kört ett par banor får man skicka ett sms och betala 10 kr Men i så fall borde det ju finnas regler som när jag körde freehuling så stog det bara play utan att det stog några regler och då förlorade jag direkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag tycker med det ska stå regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag vill bara att det ska vara gratis för då kan jag träna mig på spelen så jag blir bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 ja så sa ju jag typ :) thebest men han sa ju att man kan inte ha båda så jag röstade på spelen ska kosta poäng :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Hur spelar man Joust? Vilka knappar är det? det står inget om det, och vad ska man göra på det? jag dör hela tiden.. Och jag tycker fortfarande att det ska kosta! Annars ska man väl inte ha det om man inte får så mycke poäng.. =) (Min åsikt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 precis! man måste kunna få mkt poäng! nu bryr jag mig inte så mkt men det är ju roligare om man kan förlora(men även vinna) på spelen. för då blir man gripen av spel-djävulen. annars blir det ju bara små poäng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Jag vill att spelen ska vara gratis. :mrgreen: :mrgreen: Om man inte har några poäng så kan man inte spela ett spel och det är ju synd :frown: :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chico_z Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Alternativ 2 tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 VF varför röstar ni på alternativ 1? Som Fusk Katten sa: Inget vidare för dom som inte har poäng... Tänk när alla har spelat upp sina 400 poäng, vad hade ni tänkt göra då? För då kommer alla att tokskriva i forumet för att få poäng!!! Rösta på 2!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg