hm bli man sjuten i en sån spel maskin rum så måste man väl falla ner och inte röra sig
Tänk Er
varför man kanske har extra liv!!! :lol:
Hihihihihiiii
eller så använder man bara continue!!
Japp
oj oj oj är ni medvetna om ni snackar om sånt för mycket?men han som började med den här ämnen skriver inte längre och vad ska vi snacka om nu?
det skulle vara 10D om några år typ 20 eller 40
om man dör använder man new live eller continue live
hm.... låter säkert.... ja vet PRÖVA! :evil:
Ma skulle kunna ha det som i Cyberia böckerna. Man har en dräkt så ser man hela spelet framför sig. Sen tror man att man rör sig fast man har egentligen bara varit på samma ställe. Men tänk om man blir för Pokémon beroende.
Arg pojke letar efter de Pokémon han fångade i VV.
om man blev skjuten i cs så skulle man få en stöt!
hihihihihi!!!
om man blev skjuten i cs så skulle man få en stöt!
hihihihihi!!!
j*vla dator!! :angry:
hehe stötar e kul! särskilt när man håller i en annan och tar på ett häst staket!
jag e rätt kul va?
aja back 2 topic..
CS 3 kommer väll ut om 4-5 år..
okej..
men jag menade att man var en cs gubbe och hade ett virtuellt gevär..
det skulle heta: CS virtual!
jag tror faktiskt att man bara kan vara sig själv i ett sånt spel..
Jag hålller med om i framtiden för där finns säkert typ Super smash Bros Melee 3 eller nåt sånt Pokemon Gold Stadium och alla nya Pokemon hehe Super Mario Bros 10 heeheh Verker tufft med ett nytt Game Cube asså Att man bara säger open så öppnas cd in kastet eller va det heter :gitarr: osså masssssssssor av grymma spel :evil: Kanske såna Anime spel eller nått :P
*Tar ett djupt andetag*
mario party 10 eller nåt :P
Ja ur grymt asså!! :visslar: Sonic Adventure 4 DX Directors Cut :cool:
Osså ja :zzz:
Om 10 år vet jag inte, då är väl Tvn, Mobilen, Radion, CD spelaren, DVDn, Tv spelet, Datorn och allt annat inbyggt i en liten fickdator. Men om 50 år tror jag vi medverkar i spelen, om någon har sett filmen ExistenZ så förstår ni vad jag menar. Om inte, GÖR DET! Där är framtidens spel. faktiskt. Fast om 10 år kanske inte spelen finns..