jag tror att grafiken komm vara nästan verkilg det skulen var tufft :cool:
och datoeran kmmer var karft fulla. Grymt :lol: :lol:
jag tror att grafiken komm vara nästan verkilg det skulen var tufft :cool:
och datoeran kmmer var karft fulla. Grymt :lol: :lol:
kanske ett 3D spel kommer som mario sen måste man ta på sig 3D glasögon så man kan se ordenkligt
undra vad som händer i framtiden..kanske det blir som typ terminator!
spelen?
Vadå som terminator?
undrar jag med...
jag håller med,det är ju kanske jätte dåligt sen ;)Håller med dig ps2_boy
det kansje är dåligare grfik andå:
men kansje bätre också?
man vet aldrig hur det komer att se ut
DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Spelen var såå mycket bättre förr. Jag får nostalgianfall om jag ser omslaget till nåt spel från 1985-1994.
tycker inte jag det ska vara bra grafik
Jag saknar Fantasmagoria.
Man kan alltid drömma men sen måste man tömma.....
Jag saknar det ögonblicket då jag fick mitt Starwars rebell asullt.......
Bättre med en vanlig dator annars flyger den hit fit hit dit när den får virusUndrar hur det är om 50år, flygande dator :)
det låter coolt :cool: :cool: :medieval: :student:tänk hur spelen kommer se ut om tio år då kommer vi skratta åt dagens grafik=) den måste vara otroligt bra0)
grafiken kommer vara så bra att.....man kommer att komma kunna få en levande tamagutchi typ...eller något,... va inget *host*
Eller också går man vell in i ett litet runt rum... t.ex CS.. När man köpt spelet har man fått med vapen och utustning.. PS.Bara plast grejer.DS.
Då går man in där och sjuter och har sig... (Man ser gubbarna och andra saker på väggen...och det man står på e en platta som känner av rörelser... så om jag springer.. Då springer man i CS..
Fattar ni???
orka dagdrömma..ta det när det kommer..>.<
tänk om 100år i framitiden undra hur det kommer se ut då?
man kommer kanske kunna hoppa in i tv.n och spela där.t.ex i pokemon man blir ash så ska man gå runt i städer.men sen vet man ju inte när det är dags och lägga sig till skolan :Ptänk om 100år i framitiden undra hur det kommer se ut då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in