i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast
Formel 1
hehe. Tänk om man kollar på Formel 1 bara för att de starten. Sen går man iväg igen. Någon som gör det?i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast
íbland när jag måste göra nått annat
startyen e ju den som e spnnaände delen! :rolleyes:i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast
ja, det e häftigt men inte klul om nån skadar sig, då kan man inte se dem igen!Jag gillar när det händer såna saker för då blir det mer spännande! Bara inte nån skadar sig allvarligt! :|
håller med!det har funnits förare som har dödt under loppet! :((Xade @ 08/06-2004 17:24:43)Jag gillar när det händer såna saker för då blir det mer spännande! Bara inte nån skadar sig allvarligt! :|
ja, det e häftigt men inte klul om nån skadar sig, då kan man inte se dem igen!
inte ofta det händer svåra olyckor som kenny Bräck
jag brukar inte kolla så mycket på formel 1 men när jag gör det ser jag ofta olyckor... en del hemska också...
men jag menar inte han... <_< finns mycket bättre förare!inte ofta det händer svåra olyckor som kenny Bräck
jag tycker han e bra!
jag vet men tog bara upp det
det fanns väl en känd finsk åkare som var bra eller??
vad hetter han nu igen?
han hette hakkinen!det fanns väl en känd finsk åkare som var bra eller??
vad hetter han nu igen?
han kanske ska börja igen!!!!!!
just ja så hette han, ska han börja igen, va grymt!
det ska han intehan kanske ska börja igen!!!!!!
Starten är viktigast att se men det är synd att om man glömmer av att F1 börjar så är det ju starten som man missar!i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast
hur vet du det?? dom sa kanske iallefall(Silver Star @ 09/06-2004 12:47:50)han kanske ska börja igen!!!!!!
det ska han inte
Jag gillar det lite
dem sa inte att han ska komma tillbaka!det e ju någon annan förare som ska till mcclaren mercedes!(ps2_boy @ 09/06-2004 15:11:27)(Silver Star @ 09/06-2004 12:47:50)han kanske ska börja igen!!!!!!
det ska han inte
hur vet du det?? dom sa kanske iallefall