epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) tror inte det går. om information är borta kan man inte få tillbaka den eller hur menar du när du säger trasiga? Redigerat 6 Juni 2004 av cloud
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Finns det nått bra sätt att laga Ps2-Skivor?? menar du repor?
Scones Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Ok, men e de ingen som vet hur?? ja har hört att de ska finnas sätt, men ja vet inte vad??
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) JAG VET!!! gissa hur jag får sspel till ps2. 1.min brorsa jobbar på det ända företag som lagar alla sorters av skivor. hittar han ett spel han vill ha så e det bara ta :lol: 2. det går att köpa saker för det 3. tandborste och tandkräm. det går jätte bra men jag vet inte hur man gör men gör man på rätt sätt blir skivan som ny Redigerat 6 Juni 2004 av Vegeto
Scones Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 ja har osså hört talas om de med tandkräm, men funkar det verkligen?? om de e nån som vet hur man gör det, skriv!
Ozoon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 ta tandkräm(strunta i borsten, den repar bara skivan) gnid in hela skivan med tandkräm(använd händerna) torka av med en lätt fuktad trasa.
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 var det inte nått om att doppa den i vatten först eller nått
Gäst zego Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 testa me tandkräm eller så be nån som kan slipa slipa bort den! men du bor inte i e-tuna för här finns det en som gör sånt!
Rekommendera inlägg