derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Lägg av?! Inta förlorar man mot familje medlemmar i SSBM eller SC II. Fast det är svårare i SC II med 25% och det är inte mycket hos mig. Man ska vara den där tjejen med attacken att hon hoppar över fienden och slår iväg den , på isbanan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Cassandra? Menar du att vi ska använda henne för att vinna? Varför jag klarar mig med Link och YunSung. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Cassandra? Menar du att vi ska använda henne för att vinna? Varför jag klarar mig med Link och YunSung. Tror det var cassandra, kan du attacken där du hoppar över fienden sen slår den bakåt ? du ska använda den på isbanan :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 SSBM äger ju,jag tror kaktus_killen säger så bara för att han är så kass på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 SSBM äger ju,jag tror kaktus_killen säger så bara för att han är så kass på det Ja, eller så har han inte ens spelet. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 SSBM kan vara kul för 10 åringar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Spöar alla i min familj 1 brosa som inte ens bor hemma hos mig, En mamma som inte ens kan nåt om tv spel och min pappa som e lite soppigare än brosan Jag spöar alla i min familj. Jag har en brorsa som är 6 år. Han är rätt duktig för sin ålder. :rambo: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag spöar alla i min familj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Min brorsa fyller sju till 23e men har är också bra för sin ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Vad heter era egna namn som ni kan köra med på VS? Dem med högst 4 bokstäver, menar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Mitt riktiga namn , ERIK :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag: VIX1 Min bästis: HER1 Min tjejkompis: PAO1 eller om det var PAU1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg