0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 SSBM Ja, man börjar ju tröttna lite på det när man har haft det i 2 år. Men det duger ändå. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja.... jag har också tröttnat på det.... Man har ju haft det länge.... Men ibland är det kul att spöa min lillebrorsa ibland.... Men då slår jag hellre ner honom på soul calibur 2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja.... jag har också tröttnat på det.... Man har ju haft det länge.... Men ibland är det kul att spöa min lillebrorsa ibland.... Men då slår jag hellre ner honom på soul calibur 2.... Det är roligare att vinna på de spelen man är sämst på. Eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nja... Det är det väll.... Men han vinner rätt så ofta ändå mot mig på SC2..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nja... Det är det väll.... Men han vinner rätt så ofta ändå mot mig på SC2..... Okej, det var ju också kul att höra. Losa mot lillebror. Jag vinner i stort sätt hela tiden I SSBM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja... på SSBM vinner jag över han hur lätt som helst.... Men på soul calibur så är han rätt bra.... Men jag vinner ändå flest gånger..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja du har sagt det nåra ggr nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ja tycker första ssb var kul (det till 64) men ssbm är hyper trist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ja... på SSBM vinner jag över han hur lätt som helst.... Men på soul calibur så är han rätt bra.... Men jag vinner ändå flest gånger..... Jag spöar hela min familj, 3 brorsor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Spöar alla i min familj 1 brosa som inte ens bor hemma hos mig, En mamma som inte ens kan nåt om tv spel och min pappa som e lite soppigare än brosan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Lägg av?! Inta förlorar man mot familje medlemmar i SSBM eller SC II. Fast det är svårare i SC II med 25% och det är inte mycket hos mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg