ni borde skaffa nya omröstnings kort man kan köpa, dem e ju slut, ni kan väl lägga till ca 20...
Nya Omröstnings Kort!
nja kanske 100 såna så inte alla behöver tjata
finns ju massor..
aha men jag trode han menade i Fynd hörnan men det ska ju vara svårt att få tag i biliga priser
Ni borde sänka priserna något, det tycker jag skulle vara bra!
ja, allt e så dyrt! :(Ni borde sänka priserna något, det tycker jag skulle vara bra!
jag mena lägg till till fyndhörnan!finns ju massor..
snälla
Man kan ju inte lägga till 20 st i fyndhörnan(Xade @ 07/06-2004 14:45:37)finns ju massor..
jag mena lägg till till fyndhörnan!
snälla
nehe, och varför inte?
det tycker jag!
Det heter ju fyndhörnan det betyder att det ska vara svårt att få tag pånehe, och varför inte?
det tycker jag!
ja, men som det flesta affärer måste man fylla på med varor annars går man i konkurs!
Xade: Så du tycker fyndhörnan ska försvinna??
det e bättre att du går in där ofta!ja, men som det flesta affärer måste man fylla på med varor annars går man i konkurs!
sen kommer alla köpa där ifrån när det är slut så tjatar alla igen(Silver Star @ 08/06-2004 09:22:29)ja, men som det flesta affärer måste man fylla på med varor annars går man i konkurs!
det e bättre att du går in där ofta!
nej, nej men den borde fyllas på enligt mig, en gång till iaf, jag han aldrig köpa nåt i den första så jag missa allt... :(Xade: Så du tycker fyndhörnan ska försvinna??
Jo, så tycker jag också att det ska vara.(orson @ 07/06-2004 15:09:13)nehe, och varför inte?
det tycker jag!
Det heter ju fyndhörnan det betyder att det ska vara svårt att få tag på
Borde det kanske inte finnas lite mer saker att kunna köpa i fyndhörnan?